anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem produktu i nie mogę złożyć wniosku do Allegro Protect

Client:46990628
#7 Wielbiciel#

Witam, zakupiłem odkurzacz od użytkownika sklep_amito. Zapewniano mnie przez parę dni iż odkurzacz został wysłany pomimo tego, że allegro pokazywało iż nawet nie został nadany. Oczekiwałem dosyć długo po czym powiedziano mi że jednak faktycznie wystąpił jakiś błąd na magazynie i nie wysłano go. Uznałem że już się o ten odkurzacz zapewne nie doprosze więc chciałem zwrotu gotówki no i tutaj ta sama historia, wszystko podobno trafiło już do księgowości, gotówka będzie widoczna na koncie po upływie 48h, minęły 4 dni i dalej nic nie widać. Założyłem dyskusje z użytkownikiem żeby allegro jakoś tutaj pomogło ale niestety zamknięto moją dyskusję nie wiedzieć czemu. Uznałem że wystąpię o zwrot środków przez allegro ale tutaj też niestety występuje jakiś błąd twierdzący że nie mam takiej możliwości. Da się cokolwiek z tym zrobić czy po prostu zostałem oszukany i nic więcej nie da się wskurać? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:46990628 Podaj tu numer zamówienia.
Moderacja rzuci okiem co się podziało.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:46990628 a był maila że sprzedawca zlecił zwrot, skoro dyskusja została zamknięta zapewne w systemie jest że sprzedawca zlecił zwrot, kasa wraca tam skąd płacone i moze to potrwać do 3 dni roboczych 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:46990628 podaj nam proszę numer zamówienia, którego dotyczy to zamówienie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:46990628
#7 Wielbiciel#

73a057f0-84b1-11ee-9c7e-1344aab172e4

oznacz moderatorów