Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam,
proszę o pomoc.
Zwróciłem towar a sprzedawca zlecił zwrot środków, dostałem maila od Allegro że zwrot został zlecony 29.03 a w nim informacja że przelew powinnien trafić do mnie od 3-7 dni. Dziś mija 7 dzień a ja nadal nie otrzymałem środków.
@Client:118096094 rozumiem, że chodzi o zamówienie nr b56250a1-e9d1-11ee-abda-8fd01c5c87b5? Sprawdziłam, że zwrot Zaksięgował się poprawni, a środki powinny trafić na Twoje konto przypisane do BLIKa, którym opłaciłeś zakupy. Sprawdź to proszę, jeśli zwrotu nie będzie, daj znać, poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu, abyś mógł wyjaśnić tę sprawę z bankiem.
tak zgadza się jest to, to zamówienie. Proszę o przesłanie potwierdzenia. Skontaktuje się z bankiem.
@Client:118096094 ok, poczekaj proszę na wiadomość e-mail od nas w tej sprawie 🙂
Dziś są problemy z Blikiem, więc może...