anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie przelanie pieniedzy

Client:89316258
#7 Wielbiciel#
  • Witam. Dodałam przelewu za mój towar dnia 22.05 do dnia tego nie dostałam przesyłki. Dzwoniłam do wysyłającego i powiedział ,że nie dostał wpłaty. Mam kontaktować się z allegro. 
oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:89316258 sprawdź tu -https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione jaki status płatności ma to zamówienie , jesli jest inne niż ,, opłacone ,, sprzedawca środków nie otrzymał .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprawdź w zakładce moje: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione  zakupy tam masz wszystkie które kupiłeś, a powiedz jeszcze jak płaciłeś?

oznacz moderatorów

Client:89316258
#7 Wielbiciel#

Płatność w toku. Pieniądze zostały przelane. Na dowód wysyłam potwierdzenie wplaty

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:89316258 ,, płatność w toku ,, czyli sprzedajacy nie otrzymał środków . Dopytaj tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

po zalogowaniu na konto , sprzedawca nie ma możliwości weryfikacji z uwagi na ochronę danych osobowych .

oznacz moderatorów

Client:89316258
#7 Wielbiciel#

Czyli mam rozumieć,że jeżeli anuluje zamówienie to przeleją mi piedziadze na konto? Muszę im podać nr swojego konta? Bo za przesyłkę płaciłam na przelewem tradycyjnym 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:89316258 i tu jest pies pogrzebany przelew tradycyjny

  • Przelew tradycyjny księgowany jest w czasie od 1 do 4 dni. O ile poprawnie wprowadziłeś tytuł przelewu.
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:89316258 nie , nie anuluj zamówienia tylko płatność , śródki wrócą tam skąd wyszły.

oznacz moderatorów

Client:89316258
#7 Wielbiciel#

Ale jak? Jak przelew był tradycyjny?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:89316258 w zakładce Moje zakupy, tam gdzie jest status płatności (ponieważ płatność jest "rozpoczęta" powinien być dostępny przycisk "anuluj płatność". Daj proszę znać, czy go tam widzisz, jeśli nie, potwierdź proszę, że chcesz anulować tą płatność (zamówienie nr 9072b991-db7f-11ec-b5ec-8d0257043f1e), pomogę! 🙂 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:89316258
#7 Wielbiciel#

Anulowałam. I co teraz ?

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:89316258 cieszę się, że się udało! Środki wrócą na instrument płatniczy w ciągu kilku dni - zwrot na rachunek bankowy lub zwrot do placówki. W przypadku niepełnych danych do zwrotu, operator może poprosić Cię o podanie danych do zwrotu.  Jeśli chcesz otrzymać ten przedmiot to ponów proszę zamówienie. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:89316258
#7 Wielbiciel#

Czyli teraz mam czekać na zwrot pieniędzy? Tylko jak skoro to był przelew tradycyjny i nie mają mojego nr konta ani adresu do zwrotu gotówki 

oznacz moderatorów

Client:89316258
#7 Wielbiciel#

Mam rozumieć ,że zwrot dostanę przekazem pocztowym tak? Na potwierdzeniu jest adres. A w ciągu ilu dni mogę spodziewać się zwrotu?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:89316258 operator skontaktuje się z Tobą e-mailowo prosząc o podanie danych do zwrotu. Wtedy będziesz mogła wskazać numer konta, na który chcesz otrzymać zwrot.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów