Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:89316258 sprawdź tu -https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione jaki status płatności ma to zamówienie , jesli jest inne niż ,, opłacone ,, sprzedawca środków nie otrzymał .
Sprawdź w zakładce moje: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione zakupy tam masz wszystkie które kupiłeś, a powiedz jeszcze jak płaciłeś?
Płatność w toku. Pieniądze zostały przelane. Na dowód wysyłam potwierdzenie wplaty
@Client:89316258 ,, płatność w toku ,, czyli sprzedajacy nie otrzymał środków . Dopytaj tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
po zalogowaniu na konto , sprzedawca nie ma możliwości weryfikacji z uwagi na ochronę danych osobowych .
Czyli mam rozumieć,że jeżeli anuluje zamówienie to przeleją mi piedziadze na konto? Muszę im podać nr swojego konta? Bo za przesyłkę płaciłam na przelewem tradycyjnym
@Client:89316258 i tu jest pies pogrzebany przelew tradycyjny
@Client:89316258 nie , nie anuluj zamówienia tylko płatność , śródki wrócą tam skąd wyszły.
Ale jak? Jak przelew był tradycyjny?
@Client:89316258 w zakładce Moje zakupy, tam gdzie jest status płatności (ponieważ płatność jest "rozpoczęta" powinien być dostępny przycisk "anuluj płatność". Daj proszę znać, czy go tam widzisz, jeśli nie, potwierdź proszę, że chcesz anulować tą płatność (zamówienie nr 9072b991-db7f-11ec-b5ec-8d0257043f1e), pomogę! 🙂
Anulowałam. I co teraz ?
@Client:89316258 cieszę się, że się udało! Środki wrócą na instrument płatniczy w ciągu kilku dni - zwrot na rachunek bankowy lub zwrot do placówki. W przypadku niepełnych danych do zwrotu, operator może poprosić Cię o podanie danych do zwrotu. Jeśli chcesz otrzymać ten przedmiot to ponów proszę zamówienie.
Czyli teraz mam czekać na zwrot pieniędzy? Tylko jak skoro to był przelew tradycyjny i nie mają mojego nr konta ani adresu do zwrotu gotówki
Mam rozumieć ,że zwrot dostanę przekazem pocztowym tak? Na potwierdzeniu jest adres. A w ciągu ilu dni mogę spodziewać się zwrotu?
@Client:89316258 operator skontaktuje się z Tobą e-mailowo prosząc o podanie danych do zwrotu. Wtedy będziesz mogła wskazać numer konta, na który chcesz otrzymać zwrot.