anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie rozumiem dlaczego mam oddać "zwrot POK". Proszę o kontakt

mitekvip
#8 Zapaleniec#

Zamówiłam i zapłaciłam za produkt. Ponieważ nie dostałam produktu w oznaczonym terminie rozpoczęłam dyskusję. Dyskusja nie została rozwiązana - nie dostałam ani produktu ani zwrotu pieniędzy. Allegro zaproponowało mi wystawienie wniosku o zwrot pieniędzy do POK. Wystawiłam wniosek i dostałam zwrot pieniędzy. Muszę przyznać że byłam mile zaskoczona.  Temat zamknięty. Po dwóch miesiącach dostaję  od Allegro formatkę (na którą nie ma możliwości odpisać), że mam oddać pieniądze. Pytam dlaczego?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mitekvip Prawdopodobnie sprzedawca oddał Ci pieniądze lub wysłał towar po otrzymaniu pieniędzy z POK. Trzeba było nie przyjmować towaru, jeśli przyjęłaś, oddaj pieniądze do POK.

Tu masz kontakt, gdzie możesz to wyjaśnić; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158

oznacz moderatorów

mitekvip
#8 Zapaleniec#

Nic mi nie przysłał i nic mi nie oddał. Ludzie litości jeszcze nie straciłam świadomości.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@mitekvip Spokojnie może nie ty lecz ktoś inny chwilowo "utracił świadomość" .Ty złożyłeś wniosek do POK i otrzymałeś zwrot ,allegro wtedy ściąga należność ze sprzedawcy a ten pewnie przedstawił im jakieś potwierdzenie wysyłki lub zwrotu środków skoro teraz nalegają byś im zwrócił pieniądze .Pisz na kontakt jak radzi ci @xyz96 oraz @LEW433  niech allegro wyjaśni ci dokładnie o co chodzi.

oznacz moderatorów

mitekvip
#8 Zapaleniec#

No właśnie szukam cały czas miejsca "kontakt"z Allegro.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mitekvip Czy w korespondencji ze sprzedającym nie potwierdziłaś, że fotele ostatecznie do Ciebie dotarły?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mitekvip
#8 Zapaleniec#

No właśnie, i tu pewnie powstało nieporozumienie. Po zamknięciu tematu z tą nieuczciwą firmą zamówiłam jeszcze raz ten sam towar w innej firmie, też na Allegro. Transakcja przebiegła prawidłowo, skutecznie i miło. Kilka dni po otrzymaniu towaru z nowej firmy (prawie dwa miesiące po tamtej nieuczciwej transakcji) Allegro zapytało mnie czy dostałam towar, potwierdziłam że dostałam, ale nie zauważyłam że pytanie dotyczyło tej nieuczciwej firmy, bo dla mnie ona już nie istniała. Sugestia, zbieg okoliczności i dat. Szukam kontaktu z Allegro żeby to wyjaśnić. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mitekvip Dziękuję za wyjaśnienie. Dałam znać odpowiednim osobom. Otrzymasz od nas jeszcze maila w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mitekvip
#8 Zapaleniec#

Otrzymałam maila, i bardzo dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów