Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
O aukcji z ikonką "kupon za 10 zł" poinformowała mnie żona, która chciała, żebym coś dla niej kupił. Mam nadal zrzut ekranu, który mi przysłała. Zakupu dokonałem przed upływem godziny od otrzymania zrzutu ekranu. Byłem przekonany, że dostałem kupon, ale gdy w zeszłym tygodniu chciałem z niego skorzystać, to okazało się, że kuponu nie mam. Nie dam sobie głowy uciąć, że nie popełniłem pomyłki przy zamówieniu, ale raczej nie: zgadzał się sprzedawca, produkt i cena. Czy jest możliwe, że Allegro wycofało kupon, czy może to jakiś błąd przy obsłudze zamówienia? Do kogo powinienem zwrócić się o weryfikację sprawy? Sprzedawca odesłał mnie do Allegro. Po przeszukaniu informacji na portalu nie widzę kontaktu, z którego mógłbym skorzystać.
Kontakt jest, ale w każdym zakupie i kuponach są warunki, nie ma nic za darmo np; masz 3 dni na ich odbiór ale pytaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb
@kozieniak podaj mi proszę numer zamówienia, w którym doszło do takiej sytuacji, sprawdzę to, ale muszę wiedzieć o którą ofertę chodzi 🙂
Numer oferty: 8295058722
@kozieniak dziękuję za informację! Już wyjaśniam co się stało 🙂
W momencie zakupu ten sprzedający miał aktywną kampanię kuponową, ale warunkiem otrzymania kuponu były zakupy za minimum 200 zł, a kwota Twojego zamówienia u tego sprzedającego wyniosła 46,17 zł, dlaczego kupon nie obniżył wartości zamówienia.