Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
I gdzie jest teraz?
A dlaczego?
@Client:109123588 status przesyłki wskazuje na błędny adres. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z przewoźnikiem (DPD).
PRZEWOŹNIK
DPDDATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU
10 sty 2025 09:39 5QY5/2025Kiedy DPD odbierze wreszcie przesyłkę 5QY5/2025?
@Client:109123588 tak jak wspomniała Monika, status przesyłki wskazuje na błędny adres - czy kontaktowałeś się z DPD żeby wyjaśnić tą sytuację?
Tak, ale Ile razy mam podawać poprawny adres do odbioru ??????????
@Client:109123588 rozumiem, że sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa - jednak proszę skontaktuj się w tej sprawie z przewoźnikiem. Przykro mi, ale nie jesteśmy w stanie pomóc Ci tutaj na forum w kwestii adresu odbioru i należy to wyjaśnić bezpośrednio z DPD.