Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, od ponad godziny przy transakcji dokonanej w dniu dzisiejszym widnieje komunikat o płatności w toku..... Nic nie daje się z tym zrobić - anulować zakupu, zgłosić problemu..... Prośba o pomoc.
@Marcin_Karlino a jaką metodę płatności wybrałeś?
Płatność za pośrednictwem przelewu przez Przelewy24. Bank - Santander. Ogólnie od jakiegoś czasu nie działają żadne płatności jak wyżej (przelew, Santander Bank). Wyrzuca komunikaty iż płatność nie powiodła się. Dzisiaj było to samo, spróbowaliśmy zmienić operatora płatności z PayU na Przelewy 24. Płatność dokonywana z konta firmowego.
@Marcin_Karlino Czy próbowaliście wyjaśnić tę sprawę bezpośrednio z bankiem?
nat_not Bank twierdzi, że z jego strony wszystko jest ok. Pieniądze nie zeszły z konta. Poradzili usunąć wszystkie cookies z przeglądarki i próbować właśnie przez Przelewy 24 a nie PayU. Nie możemy podjąć kolejnej próby z zapłatą za przedmioty, ponieważ poprzednia cały czas wisi jako płatnośc w toku.....
@Marcin_Karlino Widzę, że kikla minut temu ponowiliście próbę zapłaty. Czy tym razem środki zostały pobrane z konta?
@nat_not Dzień dobry, niestety sytuacja powtórzyła się..... Wyczyściliśmy cookies w przeglądarce, skorzystaliśmy z Przelewy24 jako operatora płatności i znowu transakcja przez klika godzin miała status w toku, po jakimś czasie pokazała się opcja umożliwiająca anulowanie płatności. Tak też zrobiliśmy, będziemy się dzisiaj ponownie kontaktować z pomocą techniczną banku ponieważ wydaje mi się że to jednak po jego stronie jest problem.....