anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niekompetencja pracowników allegro

MILOZAB
#8 Zapaleniec#

Mam problem z brakiem przejrzystości procedur i niekompetencją pracowników rozwiązujących spory allegro.  Klient założył mi spór, bo odmówiłam przyjęcia towaru . Szybko uzyskałam odpowiedź od allegro, że mam prawo go nie przyjmować .  Kupujący pisał dalej do allegro. Pracownica bez nazwiska odpowiedziała, że jednak mam przyjąć zwrot.  Kiedy zapytałam skąd zmiana, dostałam odpowiedź że allegro przeprasza i jednak nie muszę przyjmować zwrotu. To trwało max 3 dni. Następnie kupujący złożył wniosek do allegro protect. Po 18 dniach od sprzedaży , pracownik bez nazwiska ( nawet się nie podpisał.) napisał, że jednak mam przyjąć zwrot. 

Napisałam więc wiadomość w dyskusji z prośbą o przesłanie regulaminu rozstrzygania zwrotów, i wyjaśnienie kto powinien ponosić konsekwencje pomyłek pracowników, obniżenia wartości produktu który odbył 6 podróży ( zwroty i moje odmowy przyjęcia na podstawie decyzji allegro), oraz jak często i czy w jakimś określonym czasie Allegro ma prawo do zmiany zdania w jednym sporze na podstawie tych samych danych.

 

Niestety, zostałam zignorowana. Nikt nie odpowiedział. Zaskakuje mnie brak procedur i totalny brak szacunku dla klienta. Myślałam, że allegro do poważna firma...Czuję się oszukana i  nie wiem do kogo mogłabym się odwołać poza sądem. Zmieniali zdanie wielokrotnie, niedługo minie miesiąc od transakcji. Czy tam są jacyś kierownicy, przełożeni tych konsultantów. Ktoś bierze odpowiedzialność za ich odpowiedzi i pomyłki?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

az1rael
#21 Demiurg#

@MILOZAB od początku ustalmy fakty 

1 czy sprzedałaś jako firma czy jako osoba prywatna? 

2 czy sprzedałaś na allegro lokalnie czy na zwykłym allegro?

3 czego dotyczyła dyskusja? Czy samego zwrotu bo się kupującemu odwidziało czy kupujący zgłaszał jakąś niezgodność zakupu z umową / reklamację? 

oznacz moderatorów

MILOZAB
#8 Zapaleniec#

Jako osoba prywanta, na zwykłym allegro. Ale nie to jest tematem mojego zapytania. Interesuje mnie informacja, ile razy i czy w jakimś określonym terminie allegro może zmieniać swoje decyzje w sporach allegro na podstawie tych samych faktów. Taka decyzja niesie za sobą konsekwencje, tu finansowe, szczególnie jest to dotkliwe dla osoby prywatnej.  Ktoś kto takie decyzje  wydaje, chyba powinien brać za nie odpowiedzialność.. Jeśli robi to w imieniu firmy , to firma. Czy one są wiążące? Kto ma ponieść konsekwencje za pomyłki w tak ważnych sprawach? Do kogo można się odwołać, jeśli nikt nie odpowiada w dyskusji na moje zapytania. 

Problem w braku zasad i regulaminu w rozwiązywaniu sporów. W tym, że klient jest wprowadzany w bład i klient ponosi konsekwencje ich pomyłek. W tym, że  uważają, że nie  mają obowiązku niczego wyjaśniać, brać odpowiedzialności za pisemne opinie i nie muszą odpowiadać na wiadomości dot sprawy.  Mogą za to mylić się wielokrotnie i w dowolnym terminie zmieniać zdanie. To poważna, duża firma?

Pytam o procedury i przełożonych tych ludzi, aby  na nich złożyć skargę. Nie znajduje odpowiedzi na te pytania w serwisie.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@MILOZAB Napisz proszę którego zamówienia dotyczyła dyskusja. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@MILOZAB jak najbardziej jest to tematem twojego problemu bo implikuje konkretne dzialania prawne i wyjaśnia pod jakie ustawy twoja sprawa podchodzi. Dopytuje czy sprzedałaś ze smartem oraz czy mialaś zakładkę zwrot w ofercie wypelnioną. Bardzo się też przysłuży link do tej oferty oraz wyjaśnienie czego dotyczyła dyskusja. Wtedy przedstawimy ci jakie prawa i obowiązki miałaś

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@MILOZAB    niektórzy tutaj twierdzą, że w dyskusjach wypowiadają się boty ktore wklejają gotowe formułki.

Niestety ale teraz tez mam spór. Widząc co sie dzieje tutaj napisalem pracownikowi Allegro jasno i rzeczowo co i jak. Ten napisał, że moge zlozyc reklamacje z tytulu rękojmi itd. Tyle, ze ja juz to zrobilem (na początku samej dyskusji).

W podsumowaniu również o tym wspomniałem 😄

Generalnie trochę żenujące 😞 😡 😱

 

oznacz moderatorów