Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ani strona, ani aplikacja allegro nie pokazuje mi informacji o nadanym zwrocie. Już kolejny raz mam ten problem. Mogłabym prosić sprawdzić, żeby przynajmniej miałam numer przesyłki.
Paczkomat InPost
Tychy Grota Roweckiego 53
Numer zamówienia, które zwracam
9872c570-b500-11ee-9d4c-31ee45aedb1a
@w_kiwi @ko_alka @la_nika@nat_not @_HolaOla_
A kurier już wyjął przesyłkę? czasem tak jest.
Skąd ja mogę to wiedzieć?
aplikacja pokazuje caly czas, że zwrot po prostu jest zgłoszony, ale paczka była nadana do Paczkomatu prawie dobę temu
To już naprawdę nie pierwszy raz. Moderatorzy sprawdzali dla innych przesyłek i podawali numer przesyłki; żeby można było obserwować przez stronę InPost; appka allegro dalej milczała
@Client:45403349 sprawdziłam Twój zwrot, ale kurier jeszcze nie podjął go z paczkomatu, dlatego nie mamy jeszcze numeru tej przesyłki i informacji, że ruszyła w dalszą drogę.
Dziękuję ślicznie. Dla mnie osobiście dziwne te, że wczoraj o tej samej porze dokonałam jeszcze jednego zwrotu, według aplikacji on już jest w drodze. Ale przynajmniej będę widziałam że tak dzieje, dopóki kurier nie wziął paczkę z automatu.
Najprościej to jest nie robić zwrotów, bo po co? Ja odbieram po kilka paczek tygodniowo, a w ciągu 20 lat zrobiłem tylko 1 zwrot - towar zdecydowanie inny niż na zdjęciu.
Rękaw na kurtce był za długi
Chyba mam prawo na ten zwrot, nie?
Uważam, że w innej sytuacji też mam prawo.
Dzisiaj był kurier. Niestety musiałam dokonać jeszcze jednego zwrotu, od razu dostałam numer przesyłki InPost, a w powyżej opisanej sytuacji nic się nie dzieje 😔
Dalej nic się nie dzieje.
Paczka była umieszczona w paczkomacie.
Minęło już dość dużo czasu.
Do kogo mam pisać żeby to wyjaśnić?
@Client:45403349 sprawdzałam Twój zwrot w naszych systemach, ale według danych z systemów paczka jest wciąż przygotowana. Dlatego jeśli umieściłaś ją już w paczkomacie, skontaktuj się proszę z Inpostem pod adresem: pomoc@inpost.pl, aby wyjaśnili tę sytuację.