Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
99% zakupów zamawiam do jednego paczkomatu, ale zdarza mi się czasami zamówić coś do paczkomatu 400 km ode mnie. Ostatnio paczkomat, do którego zwykle zamawiam był niedostępny moja paczka pojechała do właśnie tego 400 km dalej. Zwykle jak zamawiam, to nie sprawdzam za każdym razem danych, że coś się zmieniło, tym bardziej, że zwykle tego nie zmianam. Czy to jest normalne zachowanie, że jeżeli jeden paczkomat jest niedostępny, to wybierany jest kolejny używany? Czy nie lepszym zachowaniem byłoby poproszenie o wybór?
@artur_dobo w tej chwili podpowiadany jest ostatnio używany, natomiast kupujący ma możliwość w każdym momencie zmienić paczkomat na inny.
Przykro mi, z powodu tej sytuacji i dziękuj za Twoją sugestię, przekazałam ją do zespołu, który zajmuje się formularzem płatności i dostawy.
@la_nika Wybieranie z automatu ostatnio używanego może wprowadzać duże zamieszanie . Klienci kupują z różnych miejsc czasowego pobytu a po powrocie i ponownych zakupach ich przesyłki idą tam gdzie oni wcześniej byli . Nie każdy jest tego świadomy ,może warto czytelniej dać do zrozumienia klientom (dużo okazjonalnych nie czyta forum ani regulaminów) jak działa ten system by nie popełniali takich błędów .
@kolekcjoner608 słuszna uwaga, przekażę ją komu trzeba 🙂