Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem towar z wykorzystaniem monet i darmowej dostawy smart lecz nie odebrałem go z paczkomatu i towar został zwrócony do nadawcy. Czy mogę ponownie kupić towar z wykorzystaniem tych samych monet, czy też monety mi przepadną?
Jeżeli umowa zakupu została rozwiązana i sprzedający zwróci Ci środki a monety nie wrócą to kontaktujesz się tu i zostaną monety zwrócone: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb
@marczucha W zakładce Moje zakupy wypełnij i wyślij formularz zwrotu towar, wtedy monety w formie kuponu powrócą do Twojej zakładki Kupony w ciągu 24 godzin od momentu zwrotu wpłaty przez sprzedawcę. Będziesz mógł wówczas ponownie kupić towar z wykorzystaniem kuponu z monet.
@marczucha, w takiej sytuacji - kiedy Sprzedający zleci zwrot pieniędzy, Monety wrócą na Twoje konto w formie Kuponu. Będzie on ważny 14 dni od daty zwrotu pieniędzy.
Jeśli skontaktujesz się z nami, możemy anulować Kupon i przypisać do Twojego konta Monety.