Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jego zachowanie od samego początku nie było odpowiednie. Ale on nadal pisze mi groźby i paskudne rzeczy. Gdzie napisać reklamację, aby została uwzględniona i podjęte odpowiednie działania? Jak uniemożliwić mu wysyłanie mi wiadomości spamowych z pogróżkami?
@Repa_Mikle bardzo mi przykro, że spotkała Cię taka niemiła sytuacja. Koniecznie zgłoś to nam za pomocą tego formularza, prześlij proszę zrzuty ekranu z wiadomościami od sprzedającego.
A jestes pewny że to są groźby? Wklej screena
Kupiłem przedmiot przez pomyłkę i chciałem zapytać sprzedawcę, jak go zwrócić. Wtedy sprzedawca zaczął pisać, że nie umiem czytać. Nie znam dobrze polskiego, myślę, że taka pomyłka może się zdarzyć każdemu. Nie miałem nic przeciwko zwróceniu towaru, już odesłałem towar. Czekam tylko na zwrot pieniędzy. Ale sprzedawca uporczywie próbuje mnie obrazić, ale kiedy mu odpowiedziałem, pisze mi groźby, że postawi mnie przed sądem i napisze oświadczenie do prokuratury. Nie zrobiłem nic złego, że znosiłem takie wybryki. Dokonałem zakupu w BiM-BN.
Załóż dyskusje, pisz wszystko i kontaktuj się przez Allegro ze sprzedającym, masz tam pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Nie chcę już rozmawiać ze sprzedawcą. Muszę skontaktować się z obsługą klienta, aby uzyskać ochronę kupującego
Najpierw przeczytaj warunki Protect i je spełnij.
Ze swojej strony niczego nie naruszyłem, sprzedawca zaczął być dla mnie niegrzeczny
Bo nie wysłał ci walizki w cenie samego uchwytu? No faktycznie, szczyt chamstwa. Powinien jeszcze drugą w gratisie dorzucić.
Jedyna osobą, która tam używa gróźb jesteś ty.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
moderatorki, serio z tym nic nie zrobicie tylko uważacie, że to kupującego spotkała "niemiła sytuacja"?
Jeśli czytałeś uważnie, powinieneś zrozumieć, że popełniłem błąd. A już myślałem, że zapłaciłem za całą walizkę, a okazało się, że kupiłem długopis. I odesłałem bez problemu. Przepraszam, jeśli masz zwyczaj być niegrzeczny wobec klientów i uważać to za normę, to w naszym kraju sprzedawca musi z szacunkiem komunikować się z kupującym. Był całkowity brak szacunku z jego strony, więc odpowiedziałem mu właściwie.
@starling_shop Dobra, dobra ale ten tytuł oferty to jest co najmniej niefortunny a tym bardziej nie po polsku.
"do WALIZKA 76 CM UCHWYT TELESKOPOWY RĄCZKA TORBY"
Co jest sprzedawane w aukcji:
- walizka,
- uchwyt,
- rączka,
- torby?
Sprzedawca i kupujący nie mogli się porozumieć, więc wyszło spore nieporozumienie ale do licha, po takim tytule za cholerę bym nie wiedział, co sprzedawca chce mi opchnąć.
@Client:94057046 przyzwyczajaj sie toteraz będzie standard oprogramowanie allegro udostepnia sprzedawcom informacje o najczęściej wyszukiwanych słowach to jest efekt czyli zlepek słów w tytule pozycjonujący aukcję bardzo wysoko a będący potworkiem językowym
@Client:94057046 No nie wiem, ja tam po tytule jestem w stanie rozszyfrować, że sprzedawane jest coś DO walizki. A jeśli nawet tytuł jest napisany w ten sposób to wypadałoby chociaż zerknąć do opisu gdzie jak wół widnieje na samym początku:
LICYTUJESZ KOMPLETNY UCHWYT TELESKOPOWY
DO TZW. DUŻEJ WALIZKI
ile razy mam powtarzać, że przyznałem się do błędu, że nie przeczytałem opisu. Ale nie winiłem sprzedawcy, że wysłał mi coś złego. Zapytałem, odpowiedział mi. I poprosiłem o zwrot pieniędzy. Co dalej zaczął być dla mnie niemiły
@starling_shop A może do torby? W końcu torba też jest wspomniana. Poza tym dla autora wątku polski nie jest pierwszym językiem.
"to wypadałoby chociaż zerknąć do opisu"
To nie usprawiedliwia tytułu oferty ani zdjęć.
@az1rael Wiem, domyślam się jak to działa. Tylko nie lepiej by było, gdyby Allegro dodało system tagów, po których by pozycjonowało zamiast zaśmiecać tytuł? Po prostu to jest głupie.
@Client:94057046 dodatkowo oferta jest źle połączona z katalogiem produktów, na komórce w tytule mamy torbę.
Właśnie zapytałem sprzedawcę, czy to nie jest walizka, to chcę zwrócić pieniądze. Pomóż mi to zrobić. Z szacunkiem napisałam prosząc o pomoc. Z kolei sprzedawca zaczął mnie wrabiać w to, że nie umiem czytać, chwalił się, że sprzedaje od wielu lat i tak nie było. Są więc takie przypadki i musisz mieć cierpliwość do każdego kupującego, jeśli chcesz nadal kupować od niego towary. Ale po takiej komunikacji nie ma chęci współpracy z takim sprzedawcą
@Repa_Mikle zarówno Ty jak i sprzedawca prezentujecie taki sam, bardzo niski poziom kultury w tej rozmowie.
Sprzedawca ma 14 dni na zwrot pieniędzy po zgłoszeniu zwrotu zamówienia. Odeślij mu przedmiot i czekaj cierpliwie na zwrot wpłaty.
A jak myślisz, jak powinienem reagować na chamskie wypowiedzi? Jestem bardzo miłą i kulturalną osobą. Ale jeśli ktoś mówi do mnie lekceważąco, odpowiadam w ten sam sposób. Bo uważam, że ta osoba nie zasługuje na szacunek po takim chamstwie. Odesłałem jego towar, ale nadal był dla mnie niegrzeczny