Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ten smart sam wygaśnie jak był opłacony blikiem, bo opcji rezygnacji nigdzie nie widze, a tak teraz zauważyłem że korzystałem ze smarta po wygaśnięciu co jest dla mnie dziwne
powiniem go opłacić by zrezygnować czy co bo naprawde nie rozumiem
@Client:52073553 Nie widać obrazka, bo musi go zatwierdzić któryś moderator.
Sam wygaśnie. No chyba że masz przypiętą do konta w allegro kartę płatniczą, to może być problem.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
możesz super szybko i łatwo zrezygnować tutaj --> https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-smart#rezygnacja
no właśnie nie mogę, i tu jest problem, żadnego guzika rezygnacja czy czegoś w tym stylu
a problem jest też taki że smart jest opłacony do 14 sierpnia, co widać nia jeszcze niedostępnym screenie niestety, a dzisiaj dokonałem zakupu smart, co fizycznie nie powinno być możliwe, bo prosi mnie by za ten miesiąc 14sierpień-14wrzesień opłacić
@Client:52073553 Bo smart wygasa dopiero po 14 dniach od zakończenia umowy, także się nie przejmuj - ok. 28 sierpnia Ci się wyłączy.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
a to ok, tylko się dziwe że w tych 14 dniach, czyli dzisiaj pozwoliło mi z niego skorzystać i się zastanawiał czy allegro będzie miało z tym jakiś problem
Ja mam podobnie. Smart się skończył 10 września. Status nieopłacony. Chciałbym kupić kolejny, na nowy okres, od 13 września, lecz program mi narzuca kontynuację od 10 września.
Czy można to zmienić? Trzeba czekać 14 dni?
@Andre_NH Ja bym zaczekał, zawsze to 14 dni więcej aktywnej usługi;)
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄