Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ciekawa sytuacja - przez 15 lat na portalu jeszcze nie przerabiana. Mianowicie po opłaceniu przedmiotu status płatności "wisi" jako nieopłacony zakup, mimo iż pieniądze zostały pobrane z konta... Co teraz? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Djdidzejek Którego zamówienia to dotyczy? Jeśli doszło do błędu płatności (a środki zostały pobrane z konta), to powinny one wrócić w ciągu 3 dni roboczych automatycznie na Twój rachunek
Podać link do oferty? Nie chciałbym zdradzać danych sprzedającego. W każdym bądź razie płatność figuruje jako "rozpoczęta". Mam potwierdzenie płatności wygenerowane z banku itd. Nie wiem co mam dalej z tym zrobić.
@Djdidzejek Możesz podać numer zamówienia, nie oferty (tylko pracownik Allegro będzie w stanie po tym numerze zidentyfikować sprzedającego). Jeśli minęły już 3 dni od zlecenia płatności, to od razu prześlij nam jej potwierdzenie przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i skontaktujemy się z operatorem.
cc605f9d-cc0d-45ec-b334-624818b0fca5
Płatność dokonana dzisiaj.
Dziś, taka płatność może iść do końca następnego dnia roboczego.
@Djdidzejek Płatność się powiodła, a zamówienie znajdziesz tutaj: https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione (status płatności: zakończona).
Została po prostu opłacona ponownie - środki pobrane z konta 2 razy...
@Djdidzejek Rozumiem, w takim razie jedna płatność wróci automatycznie w ciągu 3 dni roboczych.
Dziękuję za informację. W takim razie czekam. Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za szybką pomoc. Ewentualnie odezwę się jakby środki nie wróciły na konto.
Ale takie rzeczy się zdarzają. środki powinny wrócić jak nie trafiły na konto sprzedającego.