anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niepełne zamówienie, dodatkowy produkt, zwrot

Client:83977131
#7 Wielbiciel#

Czy ktoś się w końcu zajmie moją sprawą?!

Od czwartku wysyłam formularze, zero odpowiedzi, pomocy w dyskusji żadnej, na Facebooku ciągle odsyłają do innego działu... O co chodzi wgl? 

 

Zgłaszam poważny problem z realizacją zamówienia nr 569f5fa2-0a1d-11f0-acc3-bd9bde07a7ec

 

Zamówiłam plac zabaw ze zjeżdżalnią. Otrzymałam niepełne zamówienie – przyszła tylko część zjeżdżalni, a do tego dodatkowa, inna zjeżdżalnia, której nie zamawiałam.

Sprzedający twierdzi, że to ja mam odesłać tę dodatkową zjeżdżalnię na własny koszt, zanim on w ogóle wyśle brakującą część mojego zamówienia. Ostatecznie zostałam pokierowania przed Sprzedającego do dokonania zwrotu (żeby zwrócić błędnie wysłany produkt), nie chciałam odstępować od umowy – chciałam otrzymać kompletne zamówienie i zwrócić tylko niezamawiany produkt.

W tej chwili:

Sprzedawca powołuje się na rzekome odstąpienie od umowy i nie przyznaje się do błędu.

Sprzedawca groził mi policją. 

Później chciał wcisnąć błędnie wysłany produkt pod szyldem "OKZAJA"

Żąda wysłania produktów w oryginalnych kartonach (jeden się zniszczył i został wyrzucony) - towar ma być dobrze zabezpieczony, gdzie ja produkty dostałam luzem wrzucone do kartonów. I teraz sprzedający twierdzi, że skoro odeśle je w jednym kartonie (oryginalnym) to elementy będą porysowane (przeze mnie).

A ja ponoszę konsekwencjekogoś błędu. 

 

Proszę o konkretne wsparcie i informację:

 

Jakie są moje prawa w tej sytuacji?

Czy Allegro uzna reklamację, skoro błąd leży po nie mojej stronie?

I czy mogę otrzymać pełny zwrot pieniędzy?

 

Jestem bardzo zawiedziona przebiegiem tej sprawy i brakiem realnej pomocy, mimo że to nie ja popełniłam błąd.

 

Pozdrawiam,

Nikola Szarmach

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:83977131 co zglosiłaś w formularzu allegro zwrot czy reklamację? Zalożyłaś dyskusję? W przypadku zwrotu koszt zwrotu to koszt kupującego w reklamacji sprzedawcy tzn ma ci oddać za odesłanie lub przysłać po towar swojego kuriera lub wydać opłaconą etykietę. Za spakowanie w obu przypadkach odpowiada kupujący towar ma się nie zniszczyć zabezpieczasz ty. Opakowanie oryginalne nie jest potrzebne bo pełni rolę transportową można odesłać w innym kartonie natomiast opakowanie produktu to co innego bo może stanowić jego integralną część np w klockach lego w reklamacji nic to nie znaczy w zwrocie może dojść do obniżenia kwoty zwrotu @Client:83977131 

oznacz moderatorów

Client:83977131
#7 Wielbiciel#

Zwrot ponieważ tak kazał mi Sprzedający. Nigdy nic nie zwracałam.

Towar przyszedł do mnie tylko w kartonie, w środku towar był wrzucony luzem. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:83977131 widzę, że prowadzisz dyskusję ze sprzedającym i jest ona na dobrej drodzę. Proszę o cierpliwość.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów