Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po zakupie i opłaceniu produktu otrzymałem od sprzedającego wiadomość SMS mówiącą w skrócie, że wyniknął błąd techniczny i nie ma na stanie produktu który zakupiłem, prosi więc o anulowanie zakupu w aplikacji. Przez zbytnią ufność zamówienie po prostu anulowałem, ale potem jednak (po 10 minutach) coś mnie tknęło i sprawdziłem aukcje sprzedającego, a tam co? Dokładnie ten sam produkt, w tym samym rozmiarze tylko z ok. 20-25% wyższą ceną. Czy w takiej sytuacji sprzedający ponieść może jakiekolwiek konsekwencje? Mam screeny wszystkiego. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
W zasadzie żadnych.
Oddał kasę, zgodziłeś się na anulowanie, więc ...po ptokach.
nie
Ktoś może sprzedawać w systemie dropshipingu czyli zamawia dopiero towar jak ty zamówisz u niego idzie to poznać po dużej ilości wystawionych sztuk i dłuższym czasie deklarowanego nadania paczki