anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nieuczciwy sprzedawca

emidyw
#7 Wielbiciel#

Witam , kupiłam tydzień temu towart za 140 zł od sprzedawcy - płatność z góry ponieważ korzystałam z vouchera. Sprzedający wysłał mi po 2 dniach paczkę w której były 2 rzeczy....wartość około 30 zł. Reszta miała dootrzec z drugieg magazynu. Paczka nie doszła, napisałam wiadomość- obiecano mi ,że będzie reszta paczki u mnie do czwartku- rzecz jasna nic nie doszło. Dzis dzwoniłam do sprzedawcy - uzyskałam informację,że nie wiadomo kiedy wyślą paczkję czy za 2 czy 3 tygodnie czy pół roku. Jaka jest szansa abym odzyskała pieniądze na konto?? Gdzie mogę zgłosić ta sytuacje?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ACCURON
#13 Ambasador#

dyskusja

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@emidyw Niczego nie załatwiaj z nim przez telefon. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa , w niej wszystko opisz i domagaj się dosłania brakujących elementów lub niezwłocznego zwrotu wpłaty za nie. W Dyskusji pomoże Ci pracownik Allegro, który zobowiąże sprzedawcę do realizacji zawartej umowy. O pomoc możesz poprosić Allegro po 24 godzinach od rozpoczęcia Dyskusji. Jeśli mimo to nie otrzymasz towaru lub zwrotu wpłaty, otrzymasz ją z Programu Ochrony Kupujących. Napisz tu ponownie w takim przypadku, dostaniesz odpowiednią instrukcję. Teraz tylko Dyskusja i pomoc Allegro.

oznacz moderatorów