anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieudana płatność i zamrożone środki

Client:103498386
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

wczoraj dokonywaliśmy płatności za zamówienie przelewem. System przeprowadził nas od początku do końca, ale został wyświetlony komunikat o nieudanej płatności. Odczekaliśmy trochę i kliknęliśmy "anuluj płatność" (zależało nam na czasie), aby móc opłacić zamówienie ponownie. W chwili obecnej wyświetlany jest komunikat o tym, że płatność jest w trakcie i przycisk "anuluj płatność", a środki w podwójnej ilości są zablokowane/zamrożone na koncie bankowym.

Co zrobić w tej sytuacji? 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:103498386 Skontaktuj się ze swoim bankiem - środki są zablokowane na Twoim koncie bankowym a nie na allegro.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wrócą w ciągu 3dni.

oznacz moderatorów