Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
11.06.24 kupiłem ekspres ciśnieniowy, 12.06.24 otrzymałem przesyłkę i po przetestowaniu okazało się, że ekspres nie działa-w zbiorniku na fusy gromadzi się woda a z dyszy nie leci kawa ani woda. Tego samego dnia zrobiłem zwrot "Inna wada bądź niezgodność towaru z umową" napisałem, że ekspres nie działa i chcę odzyskać swoje pieniądze. Odesłałem ekspres do sprzedającego, który stwierdził, że ekspres nosi ślady używania i proponuje mi pomniejszony (o ponad 200zł) zwrot pieniędzy. Założyłem dyskusję i poprosiłem o pomoc allegro (sam producent pisze w instrukcji, że testują sprzęt i może on mieć resztki kawy w młynku i podajniku). Aby udowodnić moją rację zgodziłem się na odesłanie ekspresu do autoryzowanego serwisu. Otrzymałem wiadomość z serwisu, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania (nagle ekspres zadziałał?) Reklamowany towar jest zgodny z umową. Znowu poprosiłem allegro o pomoc, otrzymałem formularz allegro protect, który wypełniłem wczoraj.
Nie chcę tego sprzętu i chcę zwrot kasy-czy jest szansa żeby tak właśnie było?
Co zrobić z przesyłką? Dzisiaj dzwonił kurier, że ma przesyłkę ale skoro nie ma nikogo w domu to kolejną próbę dostarczenia podejmie jutro.
Czy ktoś jest w stanie mi coś podpowiedzieć?