anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieuznana reklamacja

nefryt_2005
#1 Nowicjusz#

 

Dzień dobry
 24 września 2023 zakupiłam Nianię elektroniczną LIONELO Babyline.
27 stycznia 2025 kamerka się zepsuła - wygląda to na zepsuty port ładowania USB, kamerki nie można naładować.
 
Sprzęt kupiliśmy przez platformę Allegro. Sprzedający nakazał nam kontakt z serwisem i wysłanie niani właśnie do serwisu, co też uczyniłam.
5 lutego 2025 otrzymaliśmy negatywną odpowiedź na naszą reklamację:
"Zgłoszenie RMA 250105740237 dostarczono w stanie niepodlegającym bezpłatnej realizacji w ramach gwarancji producenta. Zdiagnozowano mechaniczne uszkodzenie gniazda microUSB, złamany fragment plastikowego rdzenia, wygięty pin, delikatna deformacja płaszcza. Istnieje możliwość wykonania naprawy odpłatnej - wymiana gniazda microUSB w kwocie 150 zł brutto. Decyzję prosimy skierować w terminie do 3 dni na adres [edycja]
Dotyczy zlecenia: 250105740237
Wiadomość wygenerowana automatycznie z systemu QUADRA-NET. Prosimy na nią nie odpowiadać."
 
Nie zgadzamy się z tą decyzją, ale serwis nie przyjmuje naszych argumentów i chce odesłać nam kamerkę.
 
Czy mogłabym prosić o pomoc w tej sprawie?
 
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Magdalena [edycja]
 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_Likos_
#21 Demiurg#

@nefryt_2005  cóż - stwierdzone przez serwis producenta uszkodzenia mechaniczne.

 

To raczej trudno bedzie podważyć. A tego ani gwarancja ( jak już napisano) ani rękojmia ( zgodność z umową . Nie obejmuje.

Moja rada 

1) odebrać z serwisu i albo próbować naprawić we własnym zakresie ( np jeśłi ktoś znajomy potrafi)

albo

2) kupić drugą nianie

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Jakiej pomocy oczekujesz? Serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne które nie podlega gwarancji - za wiele tu nie zrobisz. 
Możesz udać się po poradę do lokalnego rzecznika praw konsumenta ale i to za wiele nie da o ile cokolwiek. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To prawda że tej decyzji serwisowej trudno będzie podważyć, zdarzają się takie uszkodzenia, nie musiałeś odsyłać i nie musiałeś reklamować u serwisie powinien to zrobić sprzedający, Tu zostaje tylko dyskusja ze sprzedającym z pomocą allegro, i może Alelgro coś pomoże bo sprzedajacy powoła się na serwis.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

Dzień dobry
24 września 2023 zakupiłam Nianię elektroniczną LIONELO Babyline.
27 stycznia 2025 kamerka się zepsuła - wygląda to na zepsuty port ładowania USB, kamerki nie można naładować.

Nie zgadzamy się z tą decyzją, ale serwis nie przyjmuje naszych argumentów i chce odesłać nam kamerkę.

 

Jakie to argumenty? Samo się zepsuło?

 

oznacz moderatorów