Nieuznana reklamacja

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomość wygenerowana automatycznie z systemu QUADRA-NET. Prosimy na nią nie odpowiadać."

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nefryt_2005 cóż - stwierdzone przez serwis producenta uszkodzenia mechaniczne.
To raczej trudno bedzie podważyć. A tego ani gwarancja ( jak już napisano) ani rękojmia ( zgodność z umową . Nie obejmuje.
Moja rada
1) odebrać z serwisu i albo próbować naprawić we własnym zakresie ( np jeśłi ktoś znajomy potrafi)
albo
2) kupić drugą nianie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jakiej pomocy oczekujesz? Serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne które nie podlega gwarancji - za wiele tu nie zrobisz.
Możesz udać się po poradę do lokalnego rzecznika praw konsumenta ale i to za wiele nie da o ile cokolwiek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To prawda że tej decyzji serwisowej trudno będzie podważyć, zdarzają się takie uszkodzenia, nie musiałeś odsyłać i nie musiałeś reklamować u serwisie powinien to zrobić sprzedający, Tu zostaje tylko dyskusja ze sprzedającym z pomocą allegro, i może Alelgro coś pomoże bo sprzedajacy powoła się na serwis.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
24 września 2023 zakupiłam Nianię elektroniczną LIONELO Babyline.
27 stycznia 2025 kamerka się zepsuła - wygląda to na zepsuty port ładowania USB, kamerki nie można naładować.
Nie zgadzamy się z tą decyzją, ale serwis nie przyjmuje naszych argumentów i chce odesłać nam kamerkę.
Jakie to argumenty? Samo się zepsuło?