anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niezgodność towaru z opisem, świadome wprowadzanie klientów w błąd.

AndziaH2
#7 Wielbiciel#

@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_

Dzień dobry.  Mam pytanie.  Kupilam

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:44052296
#21 Demiurg#

Możesz złożyć reklamacje z tytułu rękojmi w związku z niezgodnością towaru z opisem.

Najlepiej jak byś podał więcej szczegółów owej transakcji. Albo podał numer zamówienia dla moderatorów.

Możesz równierz otworzyć dyskusje ze sprzedającym

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @AndziaH2! Witamy serdecznie na Allegro Gadane. Chętnie pomożemy, ale zanim to nastąpi, czekamy na rozwinięcie problemu 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@AndziaH2 Powiedz dokładnie co kupiłaś i jaki jest problem z tym towarem będzie łatwiej i szybciej dać ci odpowiedź.

oznacz moderatorów

AndziaH2
#7 Wielbiciel#

@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry.  Mam jakieś problemy z dodaniem wiadomości, więc wrzucę jeszcze raz. Gdzie mogę zgłosić nieuczciwe postępowanie sprzedawcy. Ponad dwa tygodnie temu kupiłam na aukcji ksylitol, oryginalny fiński.Wczoraj przypadkiem odkryłam, że wg etykiety, jego kraj pochodzenia to Chiny. Tak wiem, mój błąd bo nie sprawdziłam od razu. Sprzedawca twierdzi, że to błąd przy pakowaniu, omyłkowo wysłany nie ten produkt. Jednak postępowanie sklepu wobec innego produktu, rodzi podejrzenie celowego działania. Chodzi o orzechy brazylijskie. W aukcji podają kraj pochodzenia Brazylia. Ze względu na negatywne komentarze o pochodzeniu produktu,wysłałam zapytanie do sklepu skąd pochodzą orzechy. Odpowiedź brzmiała Boliwia. Na moją odpowiedź,że jest to niezgodne z opisem aukcji odpisali,że to błąd w opisie i przepraszamy. Minęło ponad 2 tygodnie i nic się nie zmieniło w tej kwestii. Dalej sprzedawca wprowadza w błąd konsumentów. Dlatego sądzę, że w przypadku ksylitolu jest podobnie.
Produktu nie mogę zwrócić, został w większości niestety wykorzystany. Świadomie bym go nie kupiła. Dlatego proszę o interwencję.
Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@AndziaH2 Interwencja wygląda tak: "Proszę wskazać aukcję". I po jednej wysyłasz "niezgodne z opisem/regulaminem".

Allegro nie jest zainteresowane "hurtową" blokadą takich "lewych" aukcji, dlatego każe wskazywać po sztuce. Zniechęcisz się szukaniem i wysyłaniem skarg i na to liczą.

Gdyby blokowano czasowo cały asortyment danego sprzedawcy, do momentu poprawienia, chętnych do tego typu krętactw by ubyło.

Sprzedający produkty oryginalne, przy okazji "zarobią" obniżone oceny produktów, bo klienci napiszą w ocenie produktu, a to się wyświetli też tym uczciwym.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@AndziaH2 Jeśli nie minęło jeszcze 180 dni od zakupu, możesz rozpocząć ze sprzedającym dyskusję. Będzie musiał przesłać wyjaśnienia. Jeżeli tego nie zrobi, nasz pracownik włączy się do rozmowy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów