Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W mojej ofercei zakupu laptopa z dnia 29 maja 2023 nie widnieje zastrzeżenie, że Sprzedający wyłącza reklamację dla firm.
W reklamacji, Allegro powołuje się na taki zapis na karcie REKLAMACJE.
U mnie nie ma.
Macie taki probem?
@Roldan najlepiej spojrzeć na załacznik dotyczący reklamacji do zakupu na emailu. Jeżeli zapisu niema czyli obejmuje. Tylko nie wiem kiedy dokładnie zmieniły się zasady tyczące się wskazania udowodnienia istnienia wady.
Podaj numer zamówienia to moderatorzy rzucą może okiem na transakcję.
Wierząc portalowi usunąłem maila 😞
Numer transakcji: 12927889765
@Roldan "...usunąłem maila"
Nie da się tak łatwo usunąć maila. Powinien być w zakładce Usunięte. Albo na stronie pocztowej www.
W zasadzie jak na pulpicie, daję usuń i opróżniam kosz 🙂
@Roldan Czy możesz doprecyzować, jak mogę Ci pomóc? Czy sprzedawca odmówił Ci możliwości złożenia reklamacji pomimo braku informacji o jej ograniczeniu?
Tak. Przesłałem screeny z systemu Allegro gdzie nie było widnieje wyłączenie dla JDG.
Sprzedawca poprosił o pomoc Allegro i Allegro stwierdziło, że wyłaczenie jest.
Mamy dwie różne wersje treści oferty tego samego zakupu w systemie Allegro.
Daniel
Więc w zasadzie potrzebuję pomocy prawnej i decyzyjnośći jak wybrnąć z tego problemu.
Sprzedający ma potwierdzenie od Allegro.
Alelgro ma dwie wersje treśći (inna dla klienta inna dla Allegro).
Jedna z treści jest niekorzystna dla klienta.
Allegro przyjmuje wyłącznie swoją wersję.
Proszę o stanowisko jak traktować wersję oferty zakupowej prezentowaną w systemie Alelgro po stronie klienta?
@Roldan Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Ok. Dorzucę jeszcze dwa screeny informujące mnie, że to co widzę, to oferta zakupu z dnia 31 maja 2023"...
@Roldan nie wiem jak teraz, ale kiedyś konsultant kazał mi wklejać coś takiego w zakładce "o sprzedającym"