anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Obniżka ceny

Idź do rozwiązania
WitekTajny
#8 Zapaleniec#
  • Kupiłem laptopa za prawie 10 tysięcy, przysłany został kompletnie inny niż na zdjęciu, specyfikacja również się nie zgadza, jest gorszy procesor, inna karta graficzna, brak podświetlenia RGB klawiatury i obudowy, oddzielnego wyjścia i wejścia audio, brak kilku portów usb, jest krzywy przycisk start, odstaje obudowa matrycy, również jeden element był lekko pofalowany.

Ponoć przysługuje mi reklamacja z tytułu rękojmi, więc zażądałem wymiany towaru na nie gorszy niż w ofercie, bądź obniżenia ceny. Odmówiono mi wymiany towaru, oraz zaproponowano 150 zł rekompensaty. 

Uznałem, że to śmieszne, bo nie zgadza się jeden z najważniejszych komponentów laptopa i zażądałem obniżenia ceny o większą kwotę, co sklep odrzucił i jedyne co mi zostaje to zwrot. Nie zgadzam się na to, bo oczekuję obniżenia ceny adekwatnego do rozbieżności, oraz wad i ilości tychże.

Sprawa ciągnie się już prawie 2 tygodnie i nie wiem za bardzo co mam zrobić, bo sklep nie odnosi się do usterek, tylko proponuje zwrot.

Czy ktoś mógłby mi wskazać drogę działania? Rzecznik praw konsumenta? 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
WitekTajny
#8 Zapaleniec#

A 40% to była górna granica, jestem otwarty na inne propozycje, byle były adekwatne do mojej szkody i uzasadnione, sprzedawca z kolei nie uzasadnia podejmowanych przez siebie decyzji 

oznacz moderatorów