Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ponoć przysługuje mi reklamacja z tytułu rękojmi, więc zażądałem wymiany towaru na nie gorszy niż w ofercie, bądź obniżenia ceny. Odmówiono mi wymiany towaru, oraz zaproponowano 150 zł rekompensaty.
Uznałem, że to śmieszne, bo nie zgadza się jeden z najważniejszych komponentów laptopa i zażądałem obniżenia ceny o większą kwotę, co sklep odrzucił i jedyne co mi zostaje to zwrot. Nie zgadzam się na to, bo oczekuję obniżenia ceny adekwatnego do rozbieżności, oraz wad i ilości tychże.
Sprawa ciągnie się już prawie 2 tygodnie i nie wiem za bardzo co mam zrobić, bo sklep nie odnosi się do usterek, tylko proponuje zwrot.
Czy ktoś mógłby mi wskazać drogę działania? Rzecznik praw konsumenta?
A 40% to była górna granica, jestem otwarty na inne propozycje, byle były adekwatne do mojej szkody i uzasadnione, sprzedawca z kolei nie uzasadnia podejmowanych przez siebie decyzji