anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena produktu - niedozwolone znaki?

JacGuz
#7 Wielbiciel#

Wystawiam ocenę produktu i mam komunikat "niedozwolone znaki", które znaki są zakazane?

poniżej opinia:

Świetna stacja, bardzo czytelna i bez przeładowania zbędnymi informacjami.
Synchronizacja z czujnikiem zewnętrznym i zegarem szybko, łatwo i przyjemnie.
Trafiłem na czujnik nadający na trzecim kanale. Trzeba pamiętać o przełączeniu kanału w stacji.
Niewiele zostało do poprawy, producent może zastosować lepszy wyświetlacz z szerszymi kątami widzenia góra - dół i lekko powiększyć najmniejsze informacje, poza tym ideał, polecam!

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Nie wiem co im się nie spodobało ale znaków to w tej opinii nie ma za wiele ,może wykrzyknik na końcu zdania. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@JacGuz Czy możesz mi wskazać, o który produkt dokładnie chodzi? Sprawdzimy to. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

JacGuz
#7 Wielbiciel#

[edycja]

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@_HolaOla_ 

A mnie zaskoczyło, że ktoś wklei link do oceny transakcji i produktu, a ja to mogę wypełnić ;]

Domyślam się, że w takiej sytuacji to nie przejdzie autoryzacji ?

oznacz moderatorów

reboot23
#11 Animator#

@_HolaOla_  Możesz mi podpowiedzieć jakie niedozwolone znaki są w takiej opinii?

Zgodność z opisem-odejmuję 1 gwiazdkę za wadliwie wyprodukowany wężyk z ubytkiem gwintu, przez co część płynu wyleciała przy nalewaniu. Obsługę kupującego też oceniam na 4 gwiazdki, przesyłka zaginęła, odnalazła się po czasie, ale sprzedający mógłby śledzić wszystkie wysyłane przez siebie przesyłki w jakimś programie i interweniować samemu zanim kupujący mu zgłosi. Ogólnie oceniam pozytywnie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To BOTy wyłapują i kto wie co mają .....głowie zaprogramowane.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@reboot23 Cześć, a czy mogę Cię prosić o ID produktu (lub oferty, zamówienia), do którego chcesz wystawić tę opinię, ale pojawia się komunikat o niedozwolonych znakach? Byłabym również bardzo wdzięczna za zrzut ekranu - przekażę tę sprawę do weryfikacji. 

oznacz moderatorów

reboot23
#11 Animator#

NUMER ZAMÓWIENIA

b6c932b1-6007-11ed-9f07-070d02198398
 
Dziwne, bo spróbowałem jeszcze raz wklejając ten tekst i się udało 🙂
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@reboot23 Jeśli sytuacja się powtórzy, to prześlij mi jeszcze raz informacje, o które poprosiłam wyżej i wtedy będziemy mogli sprawdzić, co się dzieje. 🙂 

oznacz moderatorów

Client:56314562
#8 Zapaleniec#

Mam podobną sytuację. Nie jest napisane które znaki mam zmienić:

Pole zawiera niedozwolone znaki: ​

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Client:56314562 do weryfikacji zgłoszenia potrzebny będzie przykład. Podaj więc produkt, o który dokładnie chodzi. Sprawdzimy to. 

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:56314562
#8 Zapaleniec#

MORWA BIAŁA SUSZONA 500G !NATURALNA!

Tekst:

Kilkakrotnie kupowałam morwę u tego sprzedawcy, zawsze była idealna. Myślałam, że znalazłam super sprzedawcę. Ostatnia zakupiona partia okazała się gorszej jakości i w odpowiedzi na otwarty spór sprzedawca wysłał kolejną przesyłkę, z czego jedno opakowanie jest prawie niejadalne. Nieprzyjemna sytuacja. Nie ma ochoty kontynuować zakupów na własne ryzyko, gdy istnieje tak duża różnica w jakości produktu. Szkoda, że ​​na stronie nie ma prawdziwego zdjęcia konkretnej partii, żeby ocenić jakość.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:56314562 Opisujesz problemy transakcyjne i sprzedającego, a nie produkt. Powinieneś napisać opinię dotyczącą samego produktu, do której inni potencjalni kupujący będą mieć dostęp niezależnie od tego, u którego sprzedającego będą chcieli dokonać zakupu.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:56314562
#8 Zapaleniec#

To nie jest ocena produktu, tylko ocena sprzedawcy

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:56314562 a możesz podesłać zrzut ekranu z wpisaną oceną na formularzu i komunikacie o niedozwolonych znakach? Prześlę to na konsultację. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:56314562
#8 Zapaleniec#

Client56314562_0-1724184358540.png

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:56314562 a czy możesz rozwinąć ten opis, żeby cały był widoczny? Komunikat wskazuje, że jest tam znak ":" i jego trzeba usunąć. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:56314562
#8 Zapaleniec#

skopiowałam tekst w całości, nie pisałam i nie widzę w tekście takiego znaku:

 

Kilkakrotnie kupowałam morwę u tego sprzedawcy, zawsze była idealna. Myślałam, że znalazłam super sprzedawcę. Ostatnia zakupiona partia okazała się gorszej jakości i w odpowiedzi na otwarty spór sprzedawca wysłał kolejną przesyłkę, z czego jedno opakowanie jest prawie niejadalne. Nieprzyjemna sytuacja. Nie ma ochoty kontynuować zakupów na własne ryzyko, gdy istnieje tak duża różnica w jakości produktu. Szkoda, że ​​na stronie nie ma prawdziwego zdjęcia konkretnej partii, żeby ocenić jakość.

oznacz moderatorów

Client:56314562
#8 Zapaleniec#

Wygląda na to że sprzedawca zostanie ze złą opinią, ponieważ nie mogę jej zmienić

oznacz moderatorów