Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiam ocenę produktu i mam komunikat "niedozwolone znaki", które znaki są zakazane?
poniżej opinia:
Świetna stacja, bardzo czytelna i bez przeładowania zbędnymi informacjami.
Synchronizacja z czujnikiem zewnętrznym i zegarem szybko, łatwo i przyjemnie.
Trafiłem na czujnik nadający na trzecim kanale. Trzeba pamiętać o przełączeniu kanału w stacji.
Niewiele zostało do poprawy, producent może zastosować lepszy wyświetlacz z szerszymi kątami widzenia góra - dół i lekko powiększyć najmniejsze informacje, poza tym ideał, polecam!
Nie wiem co im się nie spodobało ale znaków to w tej opinii nie ma za wiele ,może wykrzyknik na końcu zdania.
@JacGuz Czy możesz mi wskazać, o który produkt dokładnie chodzi? Sprawdzimy to.
[edycja]
A mnie zaskoczyło, że ktoś wklei link do oceny transakcji i produktu, a ja to mogę wypełnić ;]
Domyślam się, że w takiej sytuacji to nie przejdzie autoryzacji ?
@_HolaOla_ Możesz mi podpowiedzieć jakie niedozwolone znaki są w takiej opinii?
Zgodność z opisem-odejmuję 1 gwiazdkę za wadliwie wyprodukowany wężyk z ubytkiem gwintu, przez co część płynu wyleciała przy nalewaniu. Obsługę kupującego też oceniam na 4 gwiazdki, przesyłka zaginęła, odnalazła się po czasie, ale sprzedający mógłby śledzić wszystkie wysyłane przez siebie przesyłki w jakimś programie i interweniować samemu zanim kupujący mu zgłosi. Ogólnie oceniam pozytywnie.
To BOTy wyłapują i kto wie co mają .....głowie zaprogramowane.
@reboot23 Cześć, a czy mogę Cię prosić o ID produktu (lub oferty, zamówienia), do którego chcesz wystawić tę opinię, ale pojawia się komunikat o niedozwolonych znakach? Byłabym również bardzo wdzięczna za zrzut ekranu - przekażę tę sprawę do weryfikacji.
NUMER ZAMÓWIENIA
@reboot23 Jeśli sytuacja się powtórzy, to prześlij mi jeszcze raz informacje, o które poprosiłam wyżej i wtedy będziemy mogli sprawdzić, co się dzieje. 🙂
Mam podobną sytuację. Nie jest napisane które znaki mam zmienić:
Pole zawiera niedozwolone znaki:
@Client:56314562 do weryfikacji zgłoszenia potrzebny będzie przykład. Podaj więc produkt, o który dokładnie chodzi. Sprawdzimy to.
MORWA BIAŁA SUSZONA 500G !NATURALNA!
Tekst:
Kilkakrotnie kupowałam morwę u tego sprzedawcy, zawsze była idealna. Myślałam, że znalazłam super sprzedawcę. Ostatnia zakupiona partia okazała się gorszej jakości i w odpowiedzi na otwarty spór sprzedawca wysłał kolejną przesyłkę, z czego jedno opakowanie jest prawie niejadalne. Nieprzyjemna sytuacja. Nie ma ochoty kontynuować zakupów na własne ryzyko, gdy istnieje tak duża różnica w jakości produktu. Szkoda, że na stronie nie ma prawdziwego zdjęcia konkretnej partii, żeby ocenić jakość.
@Client:56314562 Opisujesz problemy transakcyjne i sprzedającego, a nie produkt. Powinieneś napisać opinię dotyczącą samego produktu, do której inni potencjalni kupujący będą mieć dostęp niezależnie od tego, u którego sprzedającego będą chcieli dokonać zakupu.
To nie jest ocena produktu, tylko ocena sprzedawcy
@Client:56314562 a możesz podesłać zrzut ekranu z wpisaną oceną na formularzu i komunikacie o niedozwolonych znakach? Prześlę to na konsultację.
@Client:56314562 a czy możesz rozwinąć ten opis, żeby cały był widoczny? Komunikat wskazuje, że jest tam znak ":" i jego trzeba usunąć.
skopiowałam tekst w całości, nie pisałam i nie widzę w tekście takiego znaku:
Kilkakrotnie kupowałam morwę u tego sprzedawcy, zawsze była idealna. Myślałam, że znalazłam super sprzedawcę. Ostatnia zakupiona partia okazała się gorszej jakości i w odpowiedzi na otwarty spór sprzedawca wysłał kolejną przesyłkę, z czego jedno opakowanie jest prawie niejadalne. Nieprzyjemna sytuacja. Nie ma ochoty kontynuować zakupów na własne ryzyko, gdy istnieje tak duża różnica w jakości produktu. Szkoda, że na stronie nie ma prawdziwego zdjęcia konkretnej partii, żeby ocenić jakość.
Wygląda na to że sprzedawca zostanie ze złą opinią, ponieważ nie mogę jej zmienić