Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Od dwóch dni nie otrzymuję subskrybcji "nowe oferty" - jakaś kolejna awaria ?
@konto zamknięte Cześć 🙂 Czy chodzi o powiadomienia mejlowe o nowych ofertach? Jeśli chcesz obserwować oferty sprzedających, kategorie lub konkretne wyszukiwania, dodaj je do Obserwowanych wyszukiwań.
Powinieneś otrzymywać powiadomienia, kiedy pojawią się nowe, interesujące Cię wyszukiwania.
Czy możesz się upewnić, że masz zaznaczoną zgodę na powiadomienia w tej zakładce? W tym miejscu możesz również sprawdzić nowe oferty bez konieczności czekania na wiadomość mejlową - wystarczy, że klikniesz w przycisk "Zobacz oferty":
Jeśli problem wciąż będzie występował, daj mi proszę znać.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ wiem jak to zrobić i mam to odznaczone od kilku lat. Moje pytanie brzmi: dlaczego od dwóch dni nie otrzymuję powiadomień na skrzynkę email, tak jak to było do tej pory ????
Może skrzynka stwierdziła że to SPAM?
A próbowałeś usunąć obserwowane i włączyć od nowa
@konto zamknięte Zgłoszę tę sytuację do odpowiedniego zespołu. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Minęły dwa dni i nie wróciłaś tutaj z odpowiedzią.
Co to oznacza?
Taka duża awaria? Se zapomniałam? czy co?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
to musi chyba być strasznie duża i skomplikowana awaria, że od 4 dni nikt nie podejmuje tematu i nie odpowiada.
@konto zamknięte Cześć, przepraszam za czas oczekiwania. Sprawdziłam to i powiadomienia są do Ciebie wysyłane. Na przykład 28 października (czyli dzień przed utworzeniem wątku) została wysłana wiadomość z tematem" (Twoje imię), zobacz 1153 nowe oferty w Twoich 15 obserwowanych wyszukiwaniach", następnie 29 października został wysłany mejl "(Twoje imię), zobacz 1220 nowych ofert w Twoich 11 obserwowanych wyszukiwaniach".
Przeczytaj proszę artykuł z Gmaila. Jeśli wciąż nie będziesz w stanie odnaleźć tych mejli, zgłoś się tutaj i prześlę Ci logi do przedstawienia administratorowi poczty.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Już wszystko działa, a wyglądało tak:
- do 27.10 - bez problemów;
- 28.10 i 29.10 - brak powiadomień;
- od 30.10 - bez problemów.
Nic nie robiłem, więc problem był zewnętrzny.