Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od miesiąca nie dostałam zamowionego i opłaconego towaru. Sprzedawca dengbeixia713918 nie odpowiada na wiadomości. Ani towaru, ani zwrotu pieniędzy.. Co dalej mam robić? Sprzedawca usunął wszystko swoje oferty. Zgłosić sprawę na policję? Czy wogóle coś to da???
@Client:39091555 Wejdź w zakładkę moje zakupy i w szczegółach tego zamówienia kliknij zielony przycisk zgłoś problem z zakupem.
Juz tak robiłam kilka razy i odp z allegro, że czas realizacji to 8 czerwca, który już dawno minął
@Client:39091555 W takim razie wybierz inny powód do otwarcia dyskusji lub napisz przez formularz kontaktowy.
@Client:39091555 spróbuj otworzyć dyskusję z innego powodu niż ,, nie otrzymałem .... ,, powinno przejść .
@Client:39091555 Policja tu nie pomoże, bo sądząc po nicku to zakup od majfrienda > posłuchaj @komis-bell i otwórz dyskusję > jak się nie będzie wypowiadał to po 14 dniach oznacz jako "nierozwiązaną" > dostaniesz możliwość złożenia wniosku do Allegro Protect
@Client:39091555 zakup z Chin i problemy? Czytałaś opinie na Gadane PRZED zakupem?
@pinsplash sprzedający ma dobrą średnią 100% negatywnych opinii
@NipponShorty to skąd tu ten post?🤔
https://allegro.pl/uzytkownik/dengbeixia713918/oceny?order=pd
I kogo Ty sprawdzałeś ?
@pinsplash no właśnie ze względu na dobrą średnią 😉 na 100% negatywów trzeba się postarać 😉
@sl-aw-ek @pinsplash no co mogło pójść nie tak z konta które miało 0 pozytywnych opinii a zakładam że podczas zakupu opinii po prostu było 0
Lepiej żeby nasza policja nie wojowała z chińczykami. Czasy takie są, jakie są 🙂
@Client:39091555 Poczekaj na moderacją udostępnia Ci otwarcie dyskusji i tam napisz że nie otrzymałeś towaru, odzyskasz środki spokojnie, to że sprzedający ma zawieszone konto nie zwalnia go od wysłania towaru albo zwrotu środków: @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Client:39091555 widzę, że dyskusja jest już otwarta, wypowiedzieliśmy się w niej, jeśli sprzedający nie odpisze to po 24h poproś o naszą pomoc w dyskusji.
A jak dokładnie wygląda pomoc allegro w dyskusji?
Mam podobny problem,
Przed zakupem bardzo dobrych opinii 2600 a od ostatniego czwartku codziennie dobywa takich samych jak ja, opłacone zamówienie i bez kontaktu ze sprzedającym gdzie wcześniej zapewniał, że wyśle danego dnia... I to niby firma z serwisem komputerowym i stacjonarnym punktem, niestety nie jest to 200zł a prawie 5000zł.. o 19 minie 24h w dyskusji
@Kubeey Być może jakiś losowy przypadek u sprzedającego - były tu już tematy, że ktoś miał wypadek, trafił do szpitala itp. i nie miał jak ogarniać allegro.
Po 24 godzinach poproś o pomoc w dyskusji.
W najgorszym wypadku dostaniesz zwrot pieniędzy od Allegro ale może to potrwać dobrych kilka/kilkanaście dni.
Mogę zaczekać kilka/kilkanaście dni aby tylko sprawa została wyjaśniona bo jednak nie jest to 20zł dlatego zastanawiam się co dalej.
@Kubeey Jeśli sprzedający nie odpowie w dyskusji i nie zrealizuje zamówienia / nie zwróci Ci pieniędzy to otrzymasz możliwość złożenia wniosku o rekompensatę z Allegro Protect.
Ogólnie zamówienie jest z 19.06 opłacone od razu, sprzedający zmienił status i dlatego nie mogłem anulować.. a status w przygotowaniu od 21.06, dostawa miała być 24.06,
Jeszcze w czwartek dostałem fakturę do zamówienia na której był wpisany zły model karty ale cena się zgadzała.
W piątek po południu zgłosiłem zwrot sprzedawcy bez wybierania sposobu wysyłki bo towar nie został nawet nadany, niestety jednak od czwartku nie da się z nimi skontaktować