Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z koszykiem, nie mogę do niego wejść ani zrobić zakupów. Problem zgłosiłam dwa razy, ponad tydzień temu i nic. Cisza. Próbowałam wszelkich opcji, które miały pomoc w rozwiązaniu problemu - nic nie działa. Problem dotyczy zarówno aplikacji na tel jak i strony Allegro na laptopie. Najgorsze jest to, że nikt się nie spieszy z pomocą, odpowiedzią i rozwiązaniem tego problemu.
@Alfanel Zaczekaj proszę na odpowiedź w zgłoszeniu numer 41067500. Dodam, że zgłoszenia są rozwiązywane w kolejności, w jakiej do nas trafią, zatem kolejne wiadomości mogą wprowadzić zamieszanie i wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź.
Jak długo mam czekać? Pabstwo sobie żartują? Od 26 marca nie mogę korzystać z Allegro. I zero odpowiedzi, zero reakcji. Każdy dzień uniemożliwiają y mi korzystanie z portalu oraz zakupów, za kazdy dzień zwłoki powinniście wypłacić rekompensatę. Nie mogę korzystać z pakietu Smart. Jestem zmuszona robić zakupy na innych stronach i placic za przesyłki. Poziom obsługi jest zerowy. Jedynie, co zrobiliście to zarejestrowaliscie zgłoszenie... Nic poza tym.
@Alfanel bardzo mi przykro, że tak długo czekasz na odpowiedź, przepraszam.
Poprosiłam o jak najszybszą odpowiedź dla Ciebie w tej sprawie.
Pewnie nie pomoże ale nie zaszkodzi. Doświadczenie z pewną grą mnie nauczyło, że jak zwykłe czyszczenie ciastek nie pomaga to robisz tak- czyścisz ciastka, wylogowujesz i zamykasz przeglądarkę na 15 minut. Działało tam gdzie 10 zwykłych czyszczeń rady nie dało. Jak nie pomoże to standardowo allegro cos "udoskonaliło".
Dziękuję, ale niestety nic nie pomaga... Zgadzam się też z tym "udoskonaleniem" 🤦:płeć_żeńska: bez komentarza... Od prawie 10 dni muszę robić pilne zakupy (chociażby dużo karmy dla zwierząt) na innych stronach i placic za przesyłki. Nie po to się ma pakiet "Smart". A zgłosiłam awarie 26 marca...