Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, przychodzę na forum z nietypową sprawą, która zdarzyła mi się po raz pierwszy na Allegro. Wybrałem metodę dostawy do Kolportera, One by Allegro. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, iż nie zostałem poinformowany o dostawie przesyłki do punktu. Na śledzeniu paczki widnieje jednak podpis, że odbiorca odmówił przyjęcia paczki. Jak mogłem odmówić skoro nawet nie zostałem poinformowany, że paczka dotarła. Stąd moje pytanie - czy pracownik takiego Kolportera może odmówić kurierowi przyjęcia paczek do punktu? Bo jak na razie to jedyna myśl, która przyszła mi do głowy. Proszę o odpowiedź co w takiej sytuacji zrobić, co się dzieje z paczką, czy wraca ona do sprzedającego?
Pozdrawiam
Wojtek
Client:49588010 to jest Kolporter , tam wszystko się może zdarzyć . Reklamację składaj sprzedawcy .
@Client:49588010 W takiej sytuacji nie szarp się z kurierami i pocztami, tylko złóż reklamację sprzedawcy, bo to on odpowiada przed Tobą za przesyłkę do momentu, aż ją otrzymasz. Domagaj się wydania towaru lub niezwłocznego zwrotu wpłaty. Niech Ci sprzedawca udowodni, że paczkę wydano Tobie i że Ty ją odebrałeś. Nie udowodni, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś o pomoc Allegro.
@Client:49588010 Do jakiego punktu zamówiłeś paczkę? Wszystkie aktualnie dostępne One Punkty oraz One Boxy są widoczne pod tym linkiem. Jeżeli jakiegoś tutaj nie ma, oznacza to, że jest chwilowo niedostępny - ze względu na duże zainteresowanie kupujących tymi punktami. Występują również problemy z aktualizacją informacji o statusie przesyłek.
ko_alka🌼 co Was podkusiło z tym ,, KOLPORTEREM ,, na pohybel sprzedawcom !
a ja wolę ......Precz z Kolprterem , precz z.... preczem 😁
Albo poczta polska,
Dziadek co na rejonie jeździ powiedział "paczka jest do Pana ale nie zabrał bo do seicento się nie zmieściła 🤣 więc dzisiaj tylko list" a paczka może za 2 dni jak będzie większy samochód. Mi tak tego dziadka szkoda bo jeździ całymi dniami i taka solidna firma - nowi listonosze na rejonie 1-2 dni i rezygnują.
Punkt: Allegro One Punkt, Kolporter Kościuszki 229 40-600 Katowice Galeria Libero
@Client:49588010 Dziękuję. Skonsultuję tę sytuację i wrócę tutaj z odpowiedzią.
@Client:49588010 Obecnie punkt jest aktywny. W tej sprawie skontaktuj się z nami proszę bezpośrednio: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7fb55526-6adb-455b-817b-7519f71fe74e
To moze mi ktos laskawie wytumaczy - skoro jest problem z punktami odbioru Kolportera i nie mamy mozliwosci wyboru ich przy nadawaniu paczki - to jakim cudem kupujacy ma mozliwosc wybrania tego punktu?
Przyklady zamowien:
782754f1-471d-11ec-b4ac-d953566d605d
3d849783-4615-11ec-99f7-31e1287be4fa
Przeciez to jest jasne *(&%^$%^*o(&^&%$^$^%&#$*&_(*&p - Wy odpowiadacie za ta usluge, wiec skoro dajecie mozliwosci wyboru punktu przez kupujacego - mam w 4 literach ktory Wasz pracownik odbierze przesylki ode mnie i dostarczy je we wlasciwe miejsce.
Awaria miala byc podobno usunieta juz w poniedzialek.
Nie mam czasu na pisanie klientomwyjasnien dlaczego przesylki nie wyjda, DLATEGO DOMAGAM SIE OD WAS, ABYSCIE SAMI POINFORMOWALI KUPUJACYCH O AWARII ORAZ NIE ZALICZALI TYCH ZAMOWIEN DO STATYSTYK JAKOSCI SPRZEDAZY ORAZ TERMINOWOSCI WYSYLKI.
@ko_alka To raczej problem z UPS-em, który obsługuje te przesyłki. Ten przewoźnik często tak oznacza przesyłki, czasem w śledzeniu widnieje adnotacja, że odbiorca zmienił termin dostawy. Nie tylko przesyłek Allegro One to dotyczy, tylko całego UPS.