anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odmowa zwrotu pieniędzy

Client:125492543
#7 Wielbiciel#
  • Witam, zakupiłam telefon (Iphone 12 mini) i chciałabym zwrotu pieniędzy. Aby było to jasne wytłumaczę wszystko po kolei. Telefon był zakupiony  w lipcu, nie minął miesiąc a pojawiły się pierwsze problemy. Na klawiaturze niektórymi momentami nie było możliwe kliknięcie poszczególnych znaków/liter/cyfer np. ,,p", często samowolnie włączały się przeróżne funkcję np. komentarze podczas oglądania filmu. Ostatecznie telefon przestał reagować na dotyk. Początkowo skontaktowałam się z linią telefoniczną Apple. Pani podpowiedziała jak można temu zaradzić (niestety żadne z opcji nie zadziałały). Powiadomiłam o tym sprzedawcę, który poinformował, że wyślę telefon do współpracującej firmy, która naprawia takie telefony, aby zdiagnozować co dokładnie się wydarzyło. Na początku sprzedawca wymagał wyłączenia funkcji icloud, która uniemożliwiała włączenie telefonu, próbowałam usunąć urządzenie z konta icloud i wiele innych sposób ostatecznie się to nie udało, lecz sprzedawca uznał że obejdzie się bez. Po paru dniach uzyskałam diagnozę, która brzmiała mniej więcej tak: ,,Telefon upadł na czego skutek wysiadły sensory". O ile się nie mylę nie istnieję opcja umożliwiająca sprawdzenie czy ten telefon faktycznie upadł i z czyjej winy, a jestem w stanie zapewnić że mi telefon nigdy nie upadł. Sprzedawca wymagał przekazania pieniędzy na naprawę tego telefonu, a w ogłoszeniu jasno pisało o 12 miesięcznej gwarancji. Poprosiłam więc o zwrot pieniędzy, niestety w następnym telefonie od sprzedawcy poinformowano mnie, że szef nie wyraził zgody na zwrot. Napisałam jeszcze maila do samej firmy o zwrot, ale również odmówiono mi i zapytano czy chcę telefon w takim stanie w jakim jest (czyli nadal nie reaguje na dotyk tzn. jest zepsuty), czy jednak wybieram naprawę na koszt własny. Co zrobić w takiej sytuacji?  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  
oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

Client:125492543
#7 Wielbiciel#

O jakie czynności konkretnie chodzi?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:125492543 do wykonywania czynności w ramach gwarancji producent upoważnia podmioty , zastanawia mnie czy ów serwis posiada takie .

oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#13 Ambasador#

@mdrogeria a dlaczego zakładasz, że to gwarancja producenta? Sprzedawca mógł sam udzielić gwarancji na telefon.

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów