Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłem telefon, który nadal jest na gwarancji. Najpierw przestał rozpoznawać kartę sim. Reklamację uznano. Po dwóch tygodniach kolejna awaria - telefon co chwila rozłącza urządzenia podłączone do usb (ładowanie, mikrofon, przesyłanie plkiów).
Nagrałem jak to wygląda, żeby mieć potwierdzenie. Reklamację odrzucono bo niby po czyszczeniu gniazda wszystko działa. Sprawdziłem zaraz po przyjściu przesyłki i nadal awaria występuje.
Znów nagrałem, spakowałem i odesłałem do reklamacji. Po ponad 3 tygodniach przetrzymywania telefonu sprzedawca odrzucił reklamację i żąda ode mnie opłacenia przesyłki, żeby mi odesłać telefon.
Co można z tym zrobić?
@jkb_and, możesz kontynuować dyskusję ze sprzedawcą oraz poprosić Doradcę Allegro o wypowiedź w dyskusji. Możesz także próbować reklamować przedmiot ponownie. Mam nadzieję, że sprawę uda się rozwiązać.
Właśnie reklamowałem trzeci raz. I aktualnie nie mam telefonu bo sprzedający odrzucił reklamację i domaga się ode mnie opłacenia wysyłki a telefon trzyma u siebie.
@jkb_and, prosiłabym Cię w takim razie o otworzenie dyskusji ze sprzedającym, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, i poproszenie o pomoc Doradcy Allegro.
no i co dalej jeśli reklamacja nie została uznana? kto płaci za odsyłkę towaru?
@Genibead nieuznana reklamacja pokrywa odesłanie kupujący. Prawo do odstąpienia od umowy nabywasz dopiero po 2 zaakceptowanej reklamacji a tu masz 2-3 odrzucone... ja bym zdiagnozował telefon w serwisie producenta i przedstawił ekspertyzę w dyskusji koszt poniesiesz najpierw ale jeśli telefon jest walnięty to masz prawo dochodzić tych pieniędzy od sprzedawcy dokumentując wydatek faktura za usługę
Właśnie tak mi doradzono. Wychodzi na to, że pomimo gwarancji i protecta to ja teraz ponoszę koszty. No i zastanawia mnie co będzie dalej bo telefon ma przed sobą jeszcze rok gwarancji - czy ewentualne koszty kolejnych napraw będą się sumować i do jakiej kwoty łącznie urosną.
@jkb_and nie możesz sumować kosztów masz eksperyzę wysyłasz sprzedawcy firmie eksperyzę dowód poniesienia kosztu ekspertyzy oraz dowód kosztu za wysylke i naprawia ma czarno na białym co i bez gadania (ale ekspertyza ma być od serwisu producenta że lepszego specjalisty nie znajdziesz bo ci zakwestionuje) zepsuje sie 2 raz to odstąpienie od umowy i oddaje kasę. Tylko nie myl gwarancji producenta z odpowiedzialnościa sprzedawcy 2 letnia za niezgodność z umową bo gwarancji udziela ci gwarant zwykle serwis prpducenta lub z nim współpracujący
@jkb_and "co chwila rozłącza urządzenia podłączone do usb"
Pytanie może i banalne ale niejedno już widziałem więc zapytam - sprawdzałeś na innych przewodach USB?
Tak, sprawdzałem - rozłącza zewnętrzny mikrofon. Kabel do przesyłania plików na kompa też. Kabel do ładowania też.
@jkb_and Co to za marka telefonu?
Na Twoim miejscu spróbowałbym zgłosić reklamację na podstawie gwarancji bezpośrednio do serwisu producenta.
samsung galaxy. kupiłem używkę w sklepie dającym gwarancje na 2 lata więc nie wiem czy ta producenta jeszcze działa bo nie wiem ile lat ma ten telefon
@jkb_and Dowód zakupu masz paragon, fakturę? VAT 23% czy VAT-marża?
A kabel podłączasz w etui jak masz telefon czy bez?
bez etui i tel. wariuje nawet bez kabla tzn na przemian pokazuje podłączanie i rozłączanie kabla
Gniazdo się wyrobiło