Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłem telefon, który nadal jest na gwarancji. Najpierw przestał rozpoznawać kartę sim. Reklamację uznano. Po dwóch tygodniach kolejna awaria - telefon co chwila rozłącza urządzenia podłączone do usb (ładowanie, mikrofon, przesyłanie plkiów).
Nagrałem jak to wygląda, żeby mieć potwierdzenie. Reklamację odrzucono bo niby po czyszczeniu gniazda wszystko działa. Sprawdziłem zaraz po przyjściu przesyłki i nadal awaria występuje.
Znów nagrałem, spakowałem i odesłałem do reklamacji. Po ponad 3 tygodniach przetrzymywania telefonu sprzedawca odrzucił reklamację i żąda ode mnie opłacenia przesyłki, żeby mi odesłać telefon.
Co można z tym zrobić?
@jkb_and, możesz kontynuować dyskusję ze sprzedawcą oraz poprosić Doradcę Allegro o wypowiedź w dyskusji. Możesz także próbować reklamować przedmiot ponownie. Mam nadzieję, że sprawę uda się rozwiązać.
Właśnie reklamowałem trzeci raz. I aktualnie nie mam telefonu bo sprzedający odrzucił reklamację i domaga się ode mnie opłacenia wysyłki a telefon trzyma u siebie.
@jkb_and, prosiłabym Cię w takim razie o otworzenie dyskusji ze sprzedającym, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, i poproszenie o pomoc Doradcy Allegro.
no i co dalej jeśli reklamacja nie została uznana? kto płaci za odsyłkę towaru?
@Genibead nieuznana reklamacja pokrywa odesłanie kupujący. Prawo do odstąpienia od umowy nabywasz dopiero po 2 zaakceptowanej reklamacji a tu masz 2-3 odrzucone... ja bym zdiagnozował telefon w serwisie producenta i przedstawił ekspertyzę w dyskusji koszt poniesiesz najpierw ale jeśli telefon jest walnięty to masz prawo dochodzić tych pieniędzy od sprzedawcy dokumentując wydatek faktura za usługę