Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem odnośnie zwróconego sprzętu który był wadliwy. Firma twierdzi że nie dostała mojego zwrotu mieli przeglądać kamery a ja dostałam odpowiedź że moja reklamacja nie została uwzględniona. Co mam w takim przypadku zrobić? Napisałam do nich że jeżeli ktoś ją wyciągną z paczkomatu to ja chcę widzieć kto ponieważ nie wiem komu sprezentowałam zepsute żelazko za które nie chcą mi zwrócić pieniedzy
@Client:110925954 a jak odesłałeś ? smart z etykietą od allegro ? czy na własną rękę ? skąd miałeś adres ?
Trzeba złożyć reklamację u przewoźnika, i czekać na decyzję, zaginęła sprzedawca ma prawo odrzucić reklamację co nie znaczy że jak się odnajdzie to nie ruszy dalsza procedura reklamacyjna 🙂