Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiony został telefon. Po niedługim czasie użytkowania wystąpiła wada i towar został odesłany do sprzedawcy, a ten uznał reklamację i naprawił sprzęt.
Niedługo po pierwszej naprawie, nastąpiła kolejna awaria i tym razem poproszono sprzedającego o zwrot pieniędzy. Sprzedający nie chciał zwrócić pieniędzy, tłumacząc, że muszę znowu odesłać towar, bo na tym etapie także mogę wnosić o jego naprawę, a nie zwrot pieniędzy. Telefon został wysłany do serwisu i "naprawiony"
Po kolejnej naprawie znowu wróciła awaria telefonu i tym razem nie chciałam już kolejnej naprawy, tylko zwrot pieniędzy.
Towar w ramach 3 reklamacji został dostarczony 25.11.2024. Na dzień dzisiejszy, gdzie minęło już 14 dni, odpowiedzi brak, sprzedający w międzyczasie udaje, że nie widzi o jaką sprawę chodzi. Dzisiaj tj. 12.12.2024 napisał, że nie ma odpowiedzi z serwisu co do wady.
Czy w związku z tym mam prawo do odszkodowania/zadośćuczynienia w związku ze zwłoką reklamacji, a także ilością reklamacji, przez co konieczne było kupienie sprzętu zastępczego?
@Mati_346 Sprzedający wprowadził Cię w błąd - przy drugiej uznanej reklamacji masz prawo żądać rozwiązania umowy i zwrotu środków.
Otwórz z nim dyskusję.
Po pierwsze zgodnie z prawem przy drugiej reklamacji masz prawo odstąpić od umowy zakupu, a następna sprawa jak reklamujesz u sprzedającego to nie musisz odsyłać to sprawa sprzedającego czy i jak odbierze sprzęt do reklamacji, masz go udostępnić, czy dyskusja była z pomocą Alelgro?https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Tak, dyskusja z allegro( Kazali odesłać). Przy drugiej reklamacji nie chcieli mi oddać pieniędzy, ciągle wysyłali odpowiedź, że mam go odesłać do serwisu
Zakupiony został telefon. Po niedługim czasie użytkowania wystąpiła wada i towar został odesłany do sprzedawcy, a ten uznał reklamację i naprawił sprzęt.
Niedługo po pierwszej naprawie, nastąpiła kolejna awaria i tym razem poproszono sprzedającego o zwrot pieniędzy. Sprzedający nie chciał zwrócić pieniędzy, tłumacząc, że muszę znowu odesłać towar, bo na tym etapie także mogę wnosić o jego naprawę, a nie zwrot pieniędzy. Telefon został wysłany do serwisu i "naprawiony"
Po kolejnej naprawie znowu wróciła awaria telefonu i tym razem nie chciałam już kolejnej naprawy, tylko zwrot pieniędzy. Tak wiem, że powinien mi oddać pieniądze, ale allegro i sprzedający kazali odesłać przedmiot do naprawy.
Towar w ramach 3 reklamacji został dostarczony 25.11.2024. Na dzień dzisiejszy, gdzie minęło już 14 dni, odpowiedzi brak, sprzedający w międzyczasie udaje, że nie widzi o jaką sprawę chodzi. Dzisiaj tj. 12.12.2024 napisał, że nie ma odpowiedzi z serwisu co do wady.
Czy w związku z tym mam prawo do odszkodowania/zadośćuczynienia w związku ze zwłoką reklamacji, a także ilością reklamacji, przez co konieczne było kupienie sprzętu zastępczego?
Przy trzeciej reklamacji tego samego produktu to już chyba jest wybór czy zgadzamy się na naprawę czy oczekujemy towaru nowego lub zwrotu pieniędzy.
@Mati_346 w dyskusji napisaliśmy, że reklamacja jest uznana za zasadną i skontaktowaliśmy się w tej sprawie ze sprzedającym. Zgodnie z naszą prośbą, poproś ponownie o naszą pomoc w dyskusji. Kwestia ewentualnej rekompensaty jest już między Tobą a sprzedającym, nie możemy tego wymagać.
Tak, ale przy drugiej reklamacji sprzedający odrzucił prośbę o zwrot pieniędzy.
Dopiero przy trzeciej reklamacji pojawiła sie możliwość zwrotu pieniędzy.