Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Ktoś podpowie jak mogę sprawdzić czy zakupiony w sklepie Allegro (nowy) towar jest jeszcze na gwarancji a jeśli tak jak zgłosić reklamację?
Przez formularz pomocy nie mogę wysłać zapytania - muszę wskazać towar, którego dotyczy zapytanie - nie ma go (i wielu innych) ze względu na to, że na liście mam chyba zakupy tylko z ostatniego roku...
Nie mam żadnych danych o okresie gwarancji na fakturze ani w żadnym mailu powiązanym z zakupem towaru...
@Jaceqp Wejdź w zakładkę moje zakupy i tam odszukaj zakup - nie powinno być z tym problemu.
Tam w szczegółach zakupu znajdziesz opcję zapytaj o zakup - skorzystaj z tego.
Kiedy dokonałeś zakupu?
Właśnie w tym problem, że najstarsze zakupy widzę z marca 2021. Zakup był w grudniu 2020.
Nr oferty: 9550540873
Nr zamówienia: SO-5857511
Chodzi o płytę główną. Niektóre mogły mieć 36m-cy gwarancji...
@Jaceqp Informacje o gwarancji powinieneś znaleźć na stronie producenta płyty (najpewniej to producent jest w takim wypadku gwarantem a nie sprzedający).
Ewentualnie polecam kontakt bezpośrednio z supportem producenta płyty lub jakimś jego autoryzowanym serwisem.
Co do informacji o gwarancji to odszukaj maila o tytule Kupiłeś i zapłaciłaś: XXXXXX
W załącznikach tej wiadomości znajdziesz informacje o gwarancji itp.
A reklamację z na gwarancji czy z tytułu rękojmi chcesz składać? zakup można przywrócić> moderacja a jak już nie to możesz samodzielnie pobrać historię: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/rodo-jak-mozesz-pobrac-swoje-dane-os...
Chyba jasne że jeśli rękojmia to raczej 2 lata...
A co do historii... Korzystałeś kiedyś z tego? Tam są znikome informacje typu kiedy, co i za ile (w jednej zdawkowej linijce). Nie ma nic o okresach gwarancji itp...
To archiwum bardziej do excela albo do zdawkowej bazy danych...
OK to poprośmy moderację o przywrócenie historii do zakładki "Moje zakupy", te 2 lata to w zasadzie fikcja ponieważ w 2 roku musisz udowodnić że ta wada była w momencie zakupu , Ty kupujacy musisz udowodnić.
@Jaceqp Jeśli na skrzynce mailowej masz wiadomość o treści KUPIŁEŚ I ZAPŁACIŁEŚ: XXXX to poza tym, że w załącznikach znajdziesz informacje o gwarancji to możesz na nią po prostu odpisać.
W wiadomości napisz, że składasz reklamację do tego zakupu na podstawie gwarancji i czekaj na odpowiedź 🙂
@Jaceqp tak odległego zakupu nie jestem w stanie przywrócić. Informacje o gwarancji powinieneś otrzymać także w wiadomości e-mail.
Poprosiłam odpowiedni dział o przesłanie do Ciebie informacji na temat tego zakupu, więc poczekaj proszę na wiadomość e-mail od nas.
Mea culpa... dopiero przed chwilą dotarłem do załącznika 'warunki gwarancji' niestety: producenta 24m-c. Może jeszcze support Gigabyte coś doradzi/potwierdzi - czekam na odp.