Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Wczoraj kliknęłam w zły link i omyłkowo zakończyłam dyskusję ze sprzedającym, a nie otrzymałam jeszcze zwrotu gotówki za towar, którego mi nie wysłał. Sprawa dotyczy zakupu z 19.05.23. Jak mogę się skontaktować z Allegro? Czy można przywrócić dyskusję?
Tam trzeba wybrać produkt, którego sprawa dotyczy - obok wyświetla się lista moich zakupionych produktów, ale nie ma wśród nich tego, którego dotyczy sprawa. Są nowsze.
Dyskusję rozpoczęłam 13 czerwca 2023.
@sygutek proszę, dyskusja jest ponownie otwarta 🙂
Pięknie dziękuję za pomoc 🙂
Mam ten sam problem a nie mogę wybrać produktu z listy bo go nie ma co zrobić
Mi pomogła Moderatorka Monika 🙂
Wymus wyslanie bez wybierania produktu mi chyba za 3 razem na chama poszlo
@Damianek234567 Na pewno próbujesz rozpocząć dyskusję na koncie, z którego kupiłeś ten produkt?
macie coś zrypane mnie też dziś nie chciało przepuścić i wysłać wiadomości mimo że pytałem o interpretację regulaminu a nie o konkretny zakup to się system pomocy uparł jak koza że się nie da bez wskazania produktu