Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Podczas zakładania konta system poprosił o dodanie kolejnego adresu wysyłki. Kiedy to zrobiłem okazało się, że jako właściciel konta figuruje dopisany adresat, a właściwie osoba z jego imieniem. Pozostałe dane właściciela konta należą do mnie! Kiedy wysłałem regulaminową prośbę o zmianę danych z powodu błędu, odmówiono mi w związku z ogólnymi zasadami zmian właścicielskich czy nazwiska. W moim przypadku chodzi o prostą zmianę imienia (i wyłącznie imienia!) z powodu błędu technicznego. Żadne inne powody nie wchodzą w tym przypadku w grę.
@Client:117369243 przykro mi, ale jeśli dostałeś już odmowę zmiany danych, nie będziemy w stanie nic więcej zrobić w tej kwestii.