Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie zgodne terminy przewidywanych dostaw w porównaniu z realnym czasem dostawy co można z tym zrobić? Czy w przypadku ponad tygodniowego nie otrzymania produktu od przewidywalnej daty dostawy można wyciągnąć jakieś konsekwencje od nie rzetelnego dostawcy?
Odstąpić od umowy zakupu, bądź reklamacja u sprzedającego.
Przewidywany termin dostawy to nierzetelne Allegro, a nie sprzedawca. Sprzedawca na to wielkiego wpływu nie ma, no może z wyjątkiem wysyłki tego samego dnia, a i tu portal podaje błędne informacje (podają najpóźniejszą godzinę wysyłki dla jednego z przewoźników nie patrząc na to, że inny przewoźnik ma wcześniejszą wysyłkę). Sprzedawca deklaruje czas wysyłki zakładce metody dostawy, na dole, jest tam coś w stylu "podczas wystawiania oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle..." i to jest prawdziwa informacja i jak tego nie dopełni to zasłużył na odpowiednią opinię. Reszta to tylko Allegrowa wróżka z fusów se powróżyła.
Przykładowo wysyłam sobie inpostem codziennie do 13 tego samego dnia, resztę następnego i widzę takie czasy sugerowane:
-czwartek do 13:00 dostawa jutro
- czwartek po 13 dostawa w poniedziałek
- piątek do 13 dostawa w poniedziałek
- piątek po 13 dostawa 27go.
-soboty nie zerknęłam...
- dziś do 13 dostawa w poniedziałek
- dziś po 13 dostawa we wtorek.
Jeden wielki cyrk
A przesyłkę elekroniczną z dostawą od kilku minut do 24h w zależności od klienta w czwartek wyświetlali na wtorek!