anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz z

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
294 ODPOWIEDZI 294
Client:114612316
#7 Wielbiciel#

mam to samo jak sie tego pozbyles

oznacz moderatorów
NOGARD2222
#8 Zapaleniec#

Witam. 

 

  • Pojawił mi się taki komunikat. Pierwszy raz widzę i nie bardzo wiem co z nim zrobić. Ani na poczcie ani w ustawieniach nie mam niczego w tej sprawie. Ktoś coś?Screenshot_2024-02-24-23-24-44-432_com.android.chrome.jpg

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Obrazek jest dla nas niewidoczny, napisz co tam jest.

oznacz moderatorów
NOGARD2222
#8 Zapaleniec#

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów 

bezpieczeństwa chcemy jako Allegro

potwierdzić, ze to Ty robisz zakupy. Jeśli 

możesz, poczekaj na weryfikacje lub wypełnij i wyślij formularz."

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Dostałeś to gdzieś czy przy płatności przez Allegro się pojawiło?

oznacz moderatorów
NOGARD2222
#8 Zapaleniec#

Przy próbie licytowania

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

To się zdarza, jaka kwota?

oznacz moderatorów
NOGARD2222
#8 Zapaleniec#

No ok. Ale co teraz. Nie mogę nic zalicytować. Na co mam czekać? 😲

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Poczekaj do jutra, moderacja sprawdzi.🤗

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
NOGARD2222
#8 Zapaleniec#

Tak czy siak. Dzięki za uwagę. Dam znać jak się skończyło 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

👍

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@NOGARD2222 możesz już kupować i licytować bez przeszkód. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
NOGARD2222
#8 Zapaleniec#

Ok dziękuję. A mogę wiedzieć w czym dokładnie tkwił problem? Na przyszłość 🙂

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@NOGARD2222 nie mogę niestety szczegółowo odpowiedzieć na to pytanie. Nasz system wykrył działanie, które wydało się podejrzane, ta sytuacja nie powinna się już powtórzyć. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
NOGARD2222
#8 Zapaleniec#

😲 no to jestem w kręgu podejrzanych 🐷

Chyba trzeba ograniczyć ilość licytacji do ilości mniej podejrzanej 🐻 raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam.

oznacz moderatorów
Client:114612316
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem jak sie tego pozbyc 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:114612316 możesz już robić zakupy bez problemów. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Ensss
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry. 

Robiłam zakupy jak zwykle nagle pojawil się komunikat: "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz." 

Mąż też nie może zrobić zakupów że swojego konta. Co więcej znajomi też po konsultacji napisali że wyskakuje im ten sam komunikat? Czemu nie możemy robić zakupów? Nie dostajemy żadnego formularza żadnej weryfikacji. Proszę o pomoc jak możemy znów korzystać z naszych kont?

oznacz moderatorów