Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam zakupu i za przesyłkę wybrałam paczkomat za8.99 po zatwierdzeniu zakupu automatycznie się naliczyla opłata ponad 35zl. Od razu napisałam do sprzedawcy który odpisał już po nadaniu paczki że rzeczywiście opłata jest doliczona ale on nie wie z jakiego powodu i że mi nie pomoże bo przesyłka została opłacona. Czy w takiej sytuacji może tak być że ponosze
Przecież opłata zależy od rodzaju dostawy, wielkości(ilości) towaru itd., zobacz jak jest w ofercie.
Tak ale w tym przypadku miała być standardowo 8.99 nawet sprzedawca odpowiedział że nie wie czemu tyle doliczalo i że mi nie pomoże . Wydaje mi się że powinno to być wyjaśnione A on odpisał że mam rację ale pieniądze już poszły i zostawił to A powinienem się zainteresować
@agu_s4 Nie we wszystkich ofertach, które weszły w skład Twojego zakupu jest ten sam cennik. Różne są informacje na temat liczby przedmiotów mieszczących się w jednej paczce czy czasu realizacji zamówienia. Dodatkowo sprzedający ustawił opcję sumowania kosztów dostawy dla zakupów w ofertach z różnymi cennikami.
System obliczył koszt dostawy dla każdego z cenników (w ramach tego zakupu) osobno, a później je dodał.
Szkoda że tak informacja nie pojawiła się wcześniej pierwszy raz mi się tak zdazylo dziękuję za odpowiedź
@nat_not Takie rozwiązanie systemowe szkodzi i kupującym i sprzedawcą .System powinien wybierać jedną najwyższą cenę dostawy bez względu na różne ilości przedmiotów na jedną wysyłkę w różnych aukcjach. Sam tak wystawiam że numizmaty mam 30 sztuk na jedną paczkę ale nie mogę zachować takich samych ustawień do antyków które bywają różnych rozmiarów .Bywa tak że klienci kupują i monety i antyki i czasem jest z tym mały problem.