Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Cześć
Co mogę zrobić z tymi 'fantami'? Ktoś mi pomoże?
Brakuje mi w Allegro kilku rzeczy odnośnie wystawiania opinii.
1. Brak możliwości dodania opnii o produkcie, który kupiłem bezpośrednio od sprzedającego. ale nie było tego produktu jeszcze w ofercie allegro (tego samego sprzedawcy). Zakup był przez internet ze sklepu sprzedającego. Może być udokumentowane wystawioną fakturą lub paragonem do wglądu allegro.
2, Z chęcią bym zobaczył zakładkę w opniach allegro o nagabywaniu sprzedających drogą telefoniczna (że tak powiem) o zmianę na optymalną ocenę sprzedawcy lub towaru. Ocenę wystawiłm. Jest ona MO0Ą oceną. Jeśli sprzedawca źle się z tym czuje, to niech zastanowi się co może zrobić z takim faktem w swoim zakresie, a nie z molestowaniem telefonicznym klienta. Maila mogę ignorować, ale wysłuchiwanie próśb i obietnic jest nudne i męczxące. Nawet, jeśli jest to tylko kilkukrotne w całej mojej historii klienta allegro.
Na razie tyle.
@Client:45682166 w jaki sposób wystawiłeś ocenę nie dokonując zakupu na allegro ? ..... taak... wiem , ale chcę żebyś to Ty napisał .
Towar kupiłem w sklepie inter, sprzedawcy, Sprzedawca sam 'podczepił' mnie pod allegro
@Client:45682166 zakup poza allegro nie przysluguje i nie przysługiwała i nie będzie przyslugiwała ocena produktu, drugą rzecz powinno allegro zmienić żeby opinię można było tylko i wyłącznie wystawić do zakupionego i zachowanego sobie produktu po uplynięciu 14dni na zwrot. Trzecia sprawa to ty też się zastanów co wypisujesz za opinię bo to że sprzedawca chce sie z toba porozumieć na temat opini na allegro nie oznacza że jak go nie wnerwisz to cię w sądzie nie spotkacie o pomawianie, zaniżanie obrotów etc wyroki w takich sprawach już były nie pomyśli kupujących tylko na razie nikomu się jeszcze nie chce ganiać po sądach, ale poczekaj allegro podkręci statystyki to i chętni się znajdą. Obecnie hurtem latają wezwania przedsądowe do usunięcia szkalującej opini.
Gdybym chciał coś negatywnego napisać o danym sprzedawcy, to podałbym jego dane.
Towar zamówiłem nie przez allegro, ale sprzedawca sam mnie podpiął pod ten portal.
Widzę. że zadaniem moderatorów jest odstarszanie potencjalnych klientów.
To na pewno spowoduje wzrost sprzedaży na allegro.
Z tego co widzę, to najlepiej nie korzystać z jakiekolwiek serwisu wysyłkowego. Mam nadzieję, że wszyscy, którzy zarabiają tylko i wyłącznie na wystawianiu opinii, kreowaniu imoderowaniu tej opinii nie będą potrzebni, bo nie będzie sklepów stricto internetowych, czyli pośredników nie mających swych magazynów i realnego biura obsługi klienta. Zawsze byłem sceptyczny do kupowaniu kota w worku i czytając opinie moderatorów mój sceptycyzm utrwala się. Dzięki za to.
To jest chyba najlepsza moja ocena pracy moderatora w tym wypadku w serwisie allegro.
Teraz w poczcie przychodzącej spokojnie dodam kogoś do spamu, a algorytm już będzie wiedział co z tym faktem zrobić.
Właśnie odznaczyłem też opcję 'Powiadom mnie e-mailem, jeśli ktoś odpowie'
Do widzenia
Co do pkt 2 to podziękowania kieruj do allegro. Za 2 gwiazdki mniej od ponad tygodnia widzę w jakości sprzedaży jak allegro każe mi się skontaktować z klientem. Co dzień ten sam komunikat chodź ogólną jakość już z powrotem mam SUPER. Przy maleńkiej sprzedaży i ilości opinii już one potrafią wystarczyć do utraty smarta i znacznego spadku sprzedaży. Negatyw to dla sporej części sprzedających ogromne straty finansowe. Klienci nauczyli się do wystawiania opinii bez zwykłej rozmowy. Większość sprzedawców bez problemu załatwi reklamacje czy przyjmie zwrot. Ale nie towar był wart tylko 20 zeta to nie będę odsyłał. A sprzedawca liczy grube tysiące strat za coś czego w zapakowanym towarze nie miał możliwości wiedzieć i od czego była reklamacja. Klient jednocześnie pozbawia się własnych praw i łamie prawa sprzedawcy. Ciekawe czy przy zakupie stacjonarnym gdy towar był bublem też zamiast reklamować wiesza się opinię na sklepie???
Negatyw jak najbardziej ale zasłużenie. A nie za coś co jest wina systemu allegro lub lenistwem kogoś komu nie chciało się zareklamować. W tej chwili system jakości allegro doprowadził do takich sytuacji gdzie za negatyw otrzymuje się albo próby przekupstwa albo przedsądowe wezwanie do zapłaty. I wcale nie byłabym taka pewna czy przy większych stratach naprawdę to się w sądzie nie skończy bo pierwsze wyroki już były. To nie allegro sprzed paru lat gdzie negatyw był tylko ostrzeżeniem. Teraz to realne ciężkie straty finansowe, czasem wręcz powodujące bankructwo mniejszych firm.
A tu masz focie problemu z nękaniem klientów, żeby nie było, że coś ścieniam...
Nieżle.
Czyli teraz trochę humoru.
'Klienci NIC się nie stało',
albo
'Sprzedawcy nic się nie stało'.
a nad wszystkim jest napis
'AllegrO PanY'
Oooo, tego nie wiedziałem (AQllegro może kazać swoim niewolnikom, ale niewolnictwo chyba jest zakazane). Jestem wolnym człowiekiem i już. Przed koniecznością zakupu na allegro szukam kontaktu bezpośredniego ze sprzedawcą. Pośrednicy zawsze zarabiają najwięcej. Sprzedający jednak zyskuje szerszy dostęp do klientów. Kij ma dwa końce.