Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak to się dzieje że u różnych sprzedawców tego samego towaru opinie na temat produktu są identyczne włączając to również zdjęcia produktu (takie same ujęcie) ?
Czy opinie są pisane na zamówienie sprzedawcy ? bo tak to wygląda...
Rożni sprzedawcy tego same towaru - opinia wręcz skopiowana (identyczna) ...
Oszustwo ???
@VojWit Opinia przy PRODUKCIE jest wspólna dla całego allegro. Każdy może używać zdjęć i opinii o PRODUKCIE.
Opinie o sprzedawcy to inna kwestia - nie należy łączyć jednego z drugim gdyż nie mają one nic wspólnego.
Czyli każdy może wziąć sobie moje zdjęcie i moją napisaną opinię przeze mnie i wstawić jako swoją ? Bo tak to opisujesz...
To allegro bierze Twoją opinie i podpina pod takie same produkty ( produktyzacja allegro).
No to Allegro robi "krecią robotę" sprzedającym.
Jak ktoś umieszcza zdjęcie w opinii u jednego sprzedawcy produkt który przyszedł uszkodzony to przecież rzutuje na innego sprzedawcę który handluje tym samym towarem.
Robiąc takie rzeczy Allegro psuje opinie rzetelnym sprzedawcom, to na fair według mnie.
@VojWit Opinia o PRODUKCIE i opinia o SPRZEDAJĄCYM to dwie różne rzeczy.
Upraszczając - jeśli produkt jest uszkodzony to opinia "należy się" SPRZEDAWCY.
Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem.
Każda negatywna opinia produktu rzutuje na sprzedawcę.
@VojWit Należy zacząć od tego, że błędem jest wystawianie opinii dotyczącej transakcji w ocenie PRODUKTU.
Jeśli zakupisz i otrzymasz uszkodzony przedmiot to jeśli już to jest to wina konkretnego SPRZEDAWCY - nie PRODUKTU.
@VojWit Cześć 🙂 Opinia o produkcie i opinia o Sprzedającym to dwie zupełnie różne kwestie.
Opinie o produkcie to oceny konkretnych przedmiotów i dotyczą one wyłącznie produktu, a nie sprzedającego czy przebiegu transakcji. Dzięki tym opinią klienci wiedzą, czy warto kupić interesujące ich przedmioty. Takie oceny pomagają w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru produktu.
Z kolei dzięki opinii o Sprzedającym, inni kupujący mogą sprawdzić, co o Sprzedającym sądzą jego dotychczasowi klienci. Ocenie podlega zgodność z opisem, obsługa klienta i koszt wysyłki.
Nie zgadzam się z tym.
Umieszczając zdjęcie np. uszkodzonego produktu u innego sprzedawcy rzutuje na innego sprzedawcę który jest rzetelny. Nikt z kupujących nie zastanawia się czy opinia dotyczy produktu czy sprzedającego, liczy się pierwsze wrażenie.
Jeśli widzę że ktoś kupił coś i dostał uszkodzony lub niesprawny produkt to od razu szukam innego sprzedawcy, tak reaguje i myśli 90% kupujących, w tym również ja.
Żaden klient nie zastanawia się czy kupować dany produkt u konkretnego sprzedawcy jeśli widzi w opinii klientów że dostał niepełnowartościowy przedmiot lub uszkodzony.
@VojWit W opinii produktowej nie powinno się opisywać przebiegu transakcji, kontaktu ze Sprzedającym czy zabezpieczenia zamówienia na czas transportu.
Jeśli produkt dotarł do Ciebie uszkodzony (np. przez złe zabezpieczenie paczki na czas transportu), to opinia produktowa nie jest miejscem na tego rodzaju komentarz.
Jeśli jednak uszkodzenie dotyczy konkretnie produktu, czyli jego jakość jest poniżej oczekiwań lub urządzenie przestało działać (nie z winy Sprzedającego), to jak najbardziej możesz zostawić taką opinię produktową.
Jeśli komentarz w opinii produktowej nie dotyczy produktu, tylko przebiegu transakcji, to jest on usuwany.
@ko_alka A tak pod koniec dnia dokonam "zaorania" Twojej wypowiedzi 🙂
Sytuacja : 10 sprzedawców sprzedaje kawę X, opinie są różne ale w znakomitej wiekszosci pozytywne ( o kawie). Ale znajduje się Janusz biznesu , który kupuje jednorazowo dużą partię zwietrzałej kawy. To samo opakowanie, ten sam kod ean. Oczywiście sypią się opinie negatywne o PRODUKCIE. Gość po sprzedaży znika, ale opinie rujnują sprzedaż pozostałych sprzedawców. Dziękuję, dobranoc.
@ko_alka No dobrze, to tłumaczenie wygląda pięknie ale tylko w teorii.
Jeżeli kupię jabłka i będą robaczywe, to powinienem wystawić opinię dla jabłek czy sprzedawcy który rozprowadza kiepski towar?
Oczywiście jeśli napiszę "robaczywą" opinię dla jabłek to wszyscy sprzedawcy takich samych jabłek będą mieli opinię robaczywych jabłek. Przecież to absurd i nieprawda.
Podobnie w przypadku przeterminowanych produktów albo zwyczajnych tandetnych podróbek.
Ja uważam że opinia przedmiotu, wyrobu powinna być powiazana ze sprzedającym.
A moze zróbcie tak że sprzedającym jest zawsze Allegro a dotychczasowi sprzedawcy są tylko ekspedytorami, wysyłającymi. Bo chyba w tym kierunku idziecie w swoich udoskonaleniach.
Nie patrz na opinie o produkcie, bo to nic nie warte. Opinie są dodawane na podstawie katalogu do wszystkich produktów o tym samym EAN. Jeden sprzedawca będzie miał orginał, drugi podróby, a trzeci brudne i śmierdzące. A opinie wylądują w tym samym miejscu. Tak samo jak zobaczysz niezgodność zdjęcia po lewo z opisem po prawo. To wiedz że to po prawo dotyczy aukcji, a to po lewo to wynalazek allegro, który boty przestawiają jak chcą i kiedy chcą. A sprzedający nie nadążają po nich poprawiać. Lepiej nadal patrzeć w komentarze o sprzedającym. Najlepiej w negatywy, tam gdzie z sensem odpowiada i widać, że się stara powinno być dobrze. A nawet jak nie to zwrot będzie bez problemu.
Patrząc na to co niektórzy tutaj piszą odnosi się wrażenie jakby pisali to ludzie bezpośrednio związani z Allegro i bronią swojego pracodawcy za wszelką cenę.
Przecież nie o to chodzi żeby bruździć sprzedawcom szczególnie tym którzy się przykładają aby klient był zadowolony a i sprzedawca na tym zarobił...
Chodzi o zwykłą ludzką uczciwość, jeśli produkt którym handluje jest kiepski to i sam handlowiec nie jest zbytnio zainteresowany abym o tym bezpośrednio informować potencjalnych kupców tylko żeby komuś wcisnąć bubel i na tym zarobić.
Nie wiem czy wiecie jak działa psychologia marketingu, chcesz sprzedać - umieść to na wysokości oczu i dobrze oświetl żeby było widoczne z daleka.
tak działa ludzki mózg - kupuje się oczami nie potrzebą ...
jeśli widzę że ktoś wrzuca zdjęcie uszkodzonej np. anteny i pisze że jest do d..., to Ty, Ja i inni omijają tzw. szerokim łukiem sprzedawcę, nie produkt.
A jeśli ten sam produkt jest wstawiony u kilku innych sprzedawców (tych rzetelnych i przykładających się) to Twój mózg Ci powie - omijaj tego sprzedawcę bo widziałeś to już u innego i zapewne produkt jest do niczego, skoro tam był połamany to pewnie i u Ciebie się połamie (choć wcale tak nie jest).
Więc nie mówcie mi że oceniamy produkt i sprzedawcę innymi kategoriami bo to totalna bzdura, z założenia tak ma być i po to Allegro stworzyło osobne opinie o produkcie i o sprzedawcy ale to działa zupełnie inaczej.
Gdybym był sprzedającym, to nigdy bym nie zgodził się na to aby Allegro wstawiało mi zdjęcia czy opinie od innych sprzedawców czy kupujących aniżeli od moich klientów. Przez to, ci uczciwi dostają po garach za takich jak opisał sytuację Pinsplash.
Chwała mu za to bo widać że rozumie na czym polega efektywna sprzedaż i dobra opinia.
Zamykam temat.