Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mój feature request został "olany", pardon my french, wiem, że kupujący w ankietach zgłaszali problem braku możliwości dodania oceny po czasie. Allegro zignorowało wpis, a problem jest poważny.
Postawiłem sprawę wprost, Konsultancji Allegro konsekwentnie nie widzą pytania, co umacnia mnie w poniższej tezie:
> mamy drugą połowę roku 2024, a zamiast opcji dodania drugiej opinii/komentarza po kilku miesiącach użytkowania produktu (często pierwsze wrażenie jest entuzjastyczne, a produkt psuje się po kilku tygodniach/miesiącach i nie jest wart polecenia) musimy się uprzejmie prosić allegro o usunięcie pozytywnej opinii o produkcie? Żenua, allegro nawet nie udaje, że zarabia na prowizjach, a jakość produktów ma w nosie!
@ZBZ zapewniam Cię, że tak nie jest, ale tak jak już informowałam w tym wątku edytowanie opinii o produkcie jest w tej chwili niedostępne ze względów technologicznych, ale oczywiście mamy to na uwadze w planach na przyszłość. Niestety nie jestem w stanie wskazać kiedy taka możliwość się pojawi.
Pani Olo, edytowanie opinii może być kontrowersyjne, ale dodawanie opinii po czasie użytkowania produktu powinno być normą, nawet w etapach. Nie wierzę, w brak możliwości technologicznych, sorry.
Nie jestem w alle od wczoraj, głównie kupuję, ale mimo tego, że korzystam z Państwa serwisu od lat, nie raz się przejechałem na pozytywnych opiniach. Nie służy to serwisowi, choć Państwa menadżerom premia się świeci jednorazowo na zielono, bo target zrobiony, to na dłuższą metę Państwo tracą na promocji kiepskich produktów.
Szkodza, że Pani jest miłą Konsultantką, ale góra patrzy na kasę "dziś", a nie na dłużej.
@ZBZ nie napisałam, że to niemożliwe tylko, że jest niedostępne ze względów technicznych. Osobiście rozmawiałam z zespołem odpowiedzialnym za tę funkcjonalność i jej przygotowanie jest niestety niewspółmiernie drogie i czasochłonne w porównaniu do zysków jakie przynosi. Dlatego też nie mówimy nie, ale na ten moment nie poświęcimy zasobów na wdrożenie tej opcji.
> nie napisałam, że to niemożliwe tylko, że jest niedostępne ze względów technicznych. Osobiście rozmawiałam z zespołem odpowiedzialnym za tę funkcjonalność i jej przygotowanie jest niestety niewspółmiernie drogie i czasochłonne w porównaniu do zysków jakie przynosi
Dokładnie o tym samym mówimy. Dla kupujących jest to porządane bardzo, a obecny stan stanowi stratę dla kupujących, którzy kupują kiepskiej jakości produkty, dla Allegro, co sama Pani przyznała, wprowadzenie tej funkcjonalności jest możliwe, ale nieopłacalne
Pani Ola z Allegro:
> funkcjonalność <KORZYSTNA DLA KUPUJĄCYCH> i jej przygotowanie jest niestety niewspółmiernie drogie i czasochłonne w porównaniu do zysków jakie przynosi <ALLEGRO>
@ZBZ Dziwny tekst, właściwie to może lepiej gdybyś to wszystko po angielsku napisał. Bo po polsku to nie bardzo jest, za dużo dziwnych wtrąceń.
Cytat: "pardon my french" dlaczego przepraszasz że jesteś kiepski we francuskim?
A tak w temacie, przecież nie ma przymusu pisania opinii pierwszego dnia po zakupie. Można odczekać, chyba nawet pół roku jeśli dobrze pamiętam
> Demiurg#
Jesteś mącicielem w wątkach do Allegro, zapytałbym naiwnie po co, jakbym nie znał odpowiedzi... Czekam na odp. Pani Oli
@ZBZ a jak brzmi pytanie do mnie?
Pani Olo, pytanie cały czas jest to samo - czemu allegro nie szanuje kupujących? Do Pani jest prośba, skoro Pani wierzy, w to co Pani mówi, to proszę przekazać wyżej
@ZBZ jeśli masz takie odczucia to bardzo mi przykro, ale szanujemy naszych kupujących. Natomiast co do wprowadzenia samej funkcji wytłumaczyłam Ci już wyżej, dlaczego w najbliższym czasie jej nie wprowadzimy.
@ZBZ Cytat: " Jesteś mącicielem..."
Nie, jestem normalnym użytkownikiem, mam prawo czytania i komentowania wpisów tak jak każdy.
Pozdrawiam (po Polsku)
Jasne 😉 Pani Olo - o to właśnie chodzi, że zamiast słuchać zaangażowanych użytkowników allegro wolą Państwo traktować nas z buta i zatrudniać takich Deniurgów, spamójących w każdym wątku, gdzie jest uwaga do allegro
@ZBZ jedynym pracownikiem Allegro w tym wątku jestem ja i nie przyszło mi nawet do głowy, aby Cię atakować, bo naprawdę nie mam ku temu żadnych powodów. Bardzo Ci dziękuję za Twoją opinię, ale wyjaśniłam Ci już, dlaczego nie wprowadzimy w najbliższym czasie tej funkcji.
Szanowna Pani, dziękuję za odpowiedź. Staram się uwierzyć, że Pani wierzy w to, co Pani pisze. Dziękuję. Wątek zamknięty z ollaniem użytkowników allegro
> jedynym pracownikiem Allegro w tym wątku jestem ja
nie kłóci się to z tym, że działający w każdym wątku na rzecz Pani firmy Demiurg jest zatrudniony przez Pani firmę, po to, żeby destablizować zgłoszenia faktycznych użytkowników Allegro. Żenua
Ile kasy bierzesz za swój spam w każdym wątku, który wyraża uwagi do allegro, nawet nie krytykę, czy hejt?
Pani Olu, przyjąłem do wiadomości, podejście uczciwe do kupujących jest drogie. Dzięki za uczciwą odpowiedź
@ZBZ bardzo proszę 🙂 Polecam się na przyszłość i życzę wspaniałego wieczoru.
Proszę o zamknięcie wątku. Do niczego więcej nie prowadzi.