Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co można zrobić jeżeli ja- kupujący wystawiłem złą opinie sprzedającemu a ten ustosunkował się ""Z powodów choroby dziecka mam opóźnione wysyłki ale problem został rozwiązany ." Nie zgadzam się z tą opinią i nie mogę jej skomentować.
Trwa dyskusja ze sprzedającym od 2 tygodni gdyż nie wysłała towaru jak też nie oddała pieniędzy (telefonu nie odbiera i ogólnie okłamuje że wysłała i ma zwrotki ale żadnego potwierdzenia nie chce wysłać ).
Na odpowiedź do Twojego komentarza raczej nic nie poradzisz, nie można odpowiadać na odpowiedź sprzedawcy. Chyba, że problem w rzeczywistości nie został rozwiązany, wtedy możesz napisać do Allegro przez formularz, być może odpowiedź zostanie usunięta; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...
Dzięks, spróbuję może się uda nie okłamywać kupujących.
Napisałem do Allegro i oni nie mogą zdjąć komentarza jeżeli nie narusza regulaminu ale zaproponowali usunąć wystawiony komentarz wówczas odpowiedź też zostanie usunięta, a ja będę miał możliwość wystawienia ponownie komentarza do tej transakcji.