anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oszust wkradl sie na moje konto i zaplacil za zakupy na allegro. Czy mozna anulowac tranzakcje.?

Client:46735037
#1 Nowicjusz#
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Client:35386082
#13 Ambasador#

A samodzielnie nie możesz? kliknąć 'zwrot'?
Chyba, że to był zakup na kredyt.

I koniecznie skontaktuj się, ze sprzedawcą, żeby na pewno nie wysłał!

oznacz moderatorów

Client:46735037
#1 Nowicjusz#

To nie z mojego konta na allegro kupił oszust 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:46735037 widzę, że na Twoim koncie jest włączone dwustopniowe logowanie - oznacza to, że bez podania kodu SMS nie ma możliwości zalogowania się na nowym urządzeniu oraz punkt odbioru ostatniego zamówienia jest dokładnie taki sam jak przy wcześniejszych zamówieniach (np. z początku miesiąca). W takim przypadku zachęcam do weryfikacji czy ktoś z bliskich przypadkiem nie zrealizował zamówienia na Twoim koncie. 

Dodatkowo w tej zakładace znajdziesz listę urządzeń, na których jesteś zalogowana, a tutaj o liczbie zaufanych urządzeń. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:46735037
#1 Nowicjusz#

Z mojego konta została opłacona przesyłka na allegro kogoś innego 

oznacz moderatorów

Client:35386082
#13 Ambasador#

To musisz wyjaśnić z bankiem raczej niż z Allegro. Dlaczego zrobili przelew bez Twojej autoryzacji.
Jaka kwota i jaki tytuł przelewu.
Bo to może być coś innego.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:46735037 Prześlij proszę w takim przypadku potwierdzenie pobranej płatności przez ten formularz (będziemy mogli namierzyć wtedy konto powiązane z płatnością). 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:46735037
#1 Nowicjusz#

Screenshot_20250225_200837_Messages.jpg

oznacz moderatorów

Client:46735037
#1 Nowicjusz#

To jest przelew 709 którego nie zrobiłam 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:46735037 Usunęłam zdjęcie, ze względu, że były tam widoczne dane. Prześlij proszę tak jak wspomniałam, potwierdzenie pobranej płatności przez powyższy formularz - doradcy będą mogli zweryfikować tą wpłatę z operatorem płatności, aby odszukać konto, na którym był zakup. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów