Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem przedmiot, w opisie jakiś symbol producenta, zdjęcie i to co dotarło to dwie różne rzeczy. Pierwsza rozmowa z cwaniaczkiem, oczywiście opis się zgadzał a zdjęcie jakie miał, innego nie znalazł. Brak wymiarów nic ponad symbol producenta. O jakimkolwiek zwrocie cisza, koszt wysyłki równy wartości tego badziewia. Jak otrzymał negatyw i informację że mam w nosie jego ściemy a zwrot mi się zwyczajnie nie opłaca, on odsyła mi pieniądze. Allegro tak schrzaniło kontakt i sam pulpit, że teraz łatwiej jest nogę złamać przy komputerze niż czegoś się dowiedzieć. Zabawne jest to, że allegro usuwa negatywy, a gościu dalej łapie frajerów. Sam towar jest wart max 50% sumy, a do tego nie przydatny, zwyczajnie mniejszy. Teraz nie mam kontaktu, allegro ma to gdzieś, a oszusta prosić nie będę, z tym, że teraz ja jestem tym co numer robi. gratuluje allegro, wykręciliście się ze wszystkiego. Sprzedający {edycja] unikać oszusta.
@swiecuch Czy możesz napisać tak normalnie, spokojnie, krok po kroku, co się wydarzyło i o co Ci chodzi? Jakiej pomocy oczekujesz?
Usunięto Twój komentarz? To wystaw go ponownie w taki sposób, aby nie naruszyć regulaminu.
@swiecuch co masz na myśli przez "zamknąć temat zakupu u lipnego sprzedawcy"? Nie byłeś zadowolony z zakupu, zakomunikowałeś to sprzedawcy, a on - z tego co rozumiem na podstawie Twojego wpisu - zwrócił Ci pieniądze bez konieczności odsyłania przedmiotu. Sprawa jest z prawnego punktu widzenia zamknięta, a komentarz nadal możesz do tej transakcji wystawić, po prostu nie używaj w nim niedozwolonych słów.
To miejsce co do zasady ma służyć wzajemnej pomocy użytkowników Allegro. Pracownicy pełnią tu funkcje głównie moderacyjne. Ale chętnie Cię skierujemy do właściwego miejsca, w którym porozmawiasz z przedstawicielem Allegro na temat swojej sprawy, o ile określisz, co Allegro może dla Ciebie zrobić.
Zamiatanie pod dywan własnych brudów.
Dostałem dwa negatywy od oszusta i nic z tym nie zrobiliście.
Allegro lekceważy sobie praktyki sprzedawców wprowadzających w błąd potencjalnych klientów. Np likwidując im negatywne opinie chroni i wspiera świadomie nie (często bezbronnych) kupujących, a tychże sprzedawców. Można o tym przeczytać na forach, opiniach o Allegro (proszę wpisać sobie choćby w google Allegro opinie). Cała kopalnia wiedzy i praktykach administracji i pracowników Allegro.
Założyłem parę tematów (także na tym maluteńkim forum Allegro gadane) w związku z praktykami allegro. Na "Gadane" administracja Allegro zlekceważyła sprawy łamania prawa w sieci na terenie RP po przez aukcje Allegro .
Co więcej. Miast trąbić o ściganiu nadużyć, chwalić się praktycznymi przypadkami solidnego ścigania i sankcjowania nieuczciwych sprzedawców lekceważy i toleruje. Miast dawać przykład (jako promocja własnej strony) utrwala i pogłębia własny zły wizerunek patologicznych praktyk. Dlatego pojawiło się i potwierdza przeświadczenie wśód potencjalnych klientów/ kupujących na Allegro że:
- tu już tylko ewentualnie pooglądać, z grubsza zapoznać się z produktem. Choć cena dużo niższa niż w sklepie nie ryzykować stratą czasu i pieniędzy. A, sprawdzić i kupić gdzie indziej (w fizycznym sklepie). Pojechać osobiście do sklepu i kupić widząc na własne oczy co kupuję. I to jako tako na razie faktycznie działa. (sami to klienci serwisu zaczynają mówić). Np. znajdują części, całe urządzenia używane na aukcji ale nie kupują już przezornie przez/ na Allegro. Przez Google odszukują fizycznie istniejący sklep, punkt sprzedaży gdzie przyjmują klientów w swojej okolicy. Jadą, weryfikują na miejscu przedmiot, parametry, sprawdzają stan i w tedy ew. kupują (Tylko = OSOBIŚCIE!)
- potwierdza, że na Allegro pozostali tylko mówiąc potocznie (cytuję klientów) "ściemniacze" . Pracując od 30 lat w serwisie obserwuję. Mogę potwierdzić.
taka smutna prawda.
tylko przykład z gadane: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/jak-to-jest-mo%C5%BCliwe-same-negatywy-%C...