Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dziś dotarła do mnie przesyłka, której absolutnie nikt z moich domowników nie zamawiał. Wszystko się zgadzało, adres, numer telefonu żony. Żona myślała, że to zamówione rolety już dotarły, więc odebrała. W środku nie było rolet, był stepper. Zadzwoniłem do sklepu, którego nazwa widniała na etykiecie, gość po drugiej stronie w słuchawce mówi mi, że towar zamówiła i opłaciła moja pięcioletnia (!) córka. Poprosiłem go o dane kupującego. Konto użytkownika falon5 istniejące od ponad 19 lat. Towar zamawiany 8. kwietnia, ostatnie logowanie wczoraj o 16:51. Poproszę o kontakt z tym kupującym. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@magdzienka1982 Napisz przez centrum wiadomości. Szansa, że falon5 tu zajrzy jest praktycznie zerowa.
@magdzienka1982 Jest to bardzo dziwna sytuacja, czy ktoś z rodziny nie chciał sprawić prezentu córce? Ponieważ ten kupujący musiał znać imię i nazwisko córki, a także Wasz adres.
Z innym użytkownikiem na Allegro możesz skontaktować się przez Centrum Wiadomości https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci
Wiem, że to dziwna sytuacja. Nie, nikt z rodziny ani bliskich znajomych nic nie zamawiał córce. Poza tym kto zamawia pięcioletniej dziewczynce profesjonalny stepper hmmmm... .
Tyle wyświetla mi się po wejściu w podany link
@magdzienka1982 Musisz być zalogowany aby wejść do centrum wiadomości.
Pomimo wszelkich starań nadal nie mogę dostać się do centrum wiadomości. Jestem zalogowany i nadal nic...
OK a masz zakup tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
albo wpisz sprzedającego w wyszukiwarkę i w jego ofertach masz po prawej "zadaj pyatnie".
@LEW433 Próbujemy skontaktować się z osobą która dokonała zamówienia (inne konto) a nie ze sprzedającym 🙂
@magdzienka1982 zrób tak.
Zainstaluj aplikację Allegro, zaloguj się, wejdź w wiadomości (ikonka u góry) i następnie na dole NOWA WIADOMOŚĆ.
Wpisz login odbiorcy, numeru oferty nie musisz podawać i niżej możesz wpisać wiadomość.
Tak jak na screenie poniżej.
Możesz też oczywiście zrobić to z poziomu przeglądarki na telefonie lub komputerze - kroki są te same.
W tym właśnie sęk, że to nie ja zamawiałem. Że sprzedającym kontaktowałem się wczoraj. Zależy mi na kontakcie z kupującym, bo to on podał mój adres i dane mojej córki do wysyłki towaru...
Udało Ci się wysłać wiadomość do tego falon5?
@magdzienka1982 daj proszę znać czy udało Ci się skontaktować z kupującym? Wyżej @komis-bell napisał jak można to zrobić.
Witam. Wysłałem wiadomość wczoraj rano, czekam na odpowiedź.
@magdzienka1982 robiliście kiedykolwiek zakupy u tego sprzedawcy?
Może sprzedawca korzystać z jakiegoś programu do obsługi transakcji i mu system spłatał figla.