anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałem towar którego nie zamawiałem

magdzienka1982
#7 Wielbiciel#

Witam. Dziś dotarła do mnie przesyłka, której absolutnie nikt z moich domowników nie zamawiał. Wszystko się zgadzało, adres, numer telefonu żony. Żona myślała, że to zamówione rolety już dotarły, więc odebrała. W środku nie było rolet, był stepper. Zadzwoniłem do sklepu, którego nazwa widniała na etykiecie, gość po drugiej stronie w słuchawce mówi mi, że towar zamówiła i opłaciła moja pięcioletnia (!) córka. Poprosiłem go o dane kupującego. Konto użytkownika falon5 istniejące od ponad 19 lat. Towar zamawiany 8. kwietnia, ostatnie logowanie wczoraj o 16:51. Poproszę o kontakt z tym kupującym.  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

komis-bell
#21 Demiurg#

@magdzienka1982 Napisz przez centrum wiadomości. Szansa, że falon5 tu zajrzy jest praktycznie zerowa.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@magdzienka1982 Jest to bardzo dziwna sytuacja, czy ktoś z rodziny nie chciał sprawić prezentu córce? Ponieważ ten kupujący musiał znać imię i nazwisko córki, a także Wasz adres. 

Z innym użytkownikiem na Allegro możesz skontaktować się przez Centrum Wiadomości https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci 

oznacz moderatorów

magdzienka1982
#7 Wielbiciel#

Wiem, że to dziwna sytuacja. Nie, nikt z rodziny ani bliskich znajomych nic nie zamawiał córce. Poza tym kto zamawia pięcioletniej dziewczynce profesjonalny stepper hmmmm... .

oznacz moderatorów

magdzienka1982
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20230412-170721.png

 Tyle wyświetla mi się po wejściu w podany link

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@magdzienka1982 Musisz być zalogowany aby wejść do centrum wiadomości.

oznacz moderatorów

magdzienka1982
#7 Wielbiciel#

Pomimo wszelkich starań nadal nie mogę dostać się do centrum wiadomości. Jestem zalogowany i nadal nic...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

OK a masz zakup tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

albo wpisz sprzedającego w wyszukiwarkę i w jego ofertach masz po prawej "zadaj  pyatnie".

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@LEW433 Próbujemy skontaktować się z osobą która dokonała zamówienia (inne konto) a nie ze sprzedającym 🙂

@magdzienka1982 zrób tak.

Zainstaluj aplikację Allegro, zaloguj się, wejdź w wiadomości (ikonka u góry) i następnie na dole NOWA WIADOMOŚĆ. 

Wpisz login odbiorcy, numeru oferty nie musisz podawać i niżej możesz wpisać wiadomość. 
Tak jak na screenie poniżej. 
Możesz też oczywiście zrobić to z poziomu przeglądarki na telefonie lub komputerze - kroki są te same.

9B24B948-1E6C-44C7-A523-2FF7A12B8CA3.png

oznacz moderatorów

magdzienka1982
#7 Wielbiciel#

W tym właśnie sęk, że to nie ja zamawiałem. Że sprzedającym kontaktowałem się wczoraj. Zależy mi na kontakcie z kupującym, bo to on podał mój adres i dane mojej córki do wysyłki towaru...

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Udało Ci się wysłać wiadomość do tego falon5?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@magdzienka1982 daj proszę znać czy udało Ci się skontaktować z kupującym? Wyżej @komis-bell napisał jak można to zrobić. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

magdzienka1982
#7 Wielbiciel#

Witam. Wysłałem wiadomość wczoraj rano, czekam na odpowiedź.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@magdzienka1982 robiliście kiedykolwiek zakupy u tego sprzedawcy? 

Może sprzedawca korzystać z jakiegoś programu do obsługi transakcji i mu system spłatał figla.

oznacz moderatorów