anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałem uszkodzony towar i nie posiadam protokołu - czy mogę go zwrócić?

adriano-06
#7 Wielbiciel#

Towar przyszedl uszkodzony nie posiadam protokołu czy moge zwrócić jako uszkodzony

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

mdrogeria
#21 Demiurg#

adriano-06 złóż reklamację sprzedawcy , to on odpowiada za towar również w transporcie .

oznacz moderatorów

Client:88247146
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry!Mam pytanie?Jeżeli smsem poinformowałem nadawcę o tym ,że otrzymałem uszkodzony towar, to też to się liczy że złożyłem reklamację?Czy jednak na Allegro istnieje druk takiego formularza?Dyskusję na razie prowadzimy równie  za pomocą smsów,czy raczej muszę to robić przez portal dyskusyjny Allegro?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:88247146 Nie rób tego SMS-em. Reklamację składaj mailem. To nie musi być żaden druk, wystarczy mail z określeniem wad i żądaniem naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Reklamację można też wysłać listem, pocztą, ale zazwyczaj mail wystarcza.  Jeśli pojawią się problemy, otwórz Dyskusję na Allegro i poproś w niej o pomoc pracownika Allegro.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

@Client:88247146 Zrób to za pomocą dyskusji(ewentualnie poprzez "centrum wiadomości") zawsze masz dowód na to że poinformowałeś sprzedającego i w dyskusji pomoże Ci pracownik Allegro : https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Tak, możesz złożyć sprzedawcy pisemną reklamację z powodu wad i odesłać towar. Reklamację wyślij mailem, domagaj się dosłania przedmiotu bez wad na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów, także kosztu odesłania. Protokół szkody nie jest konieczny, nie masz obowiązku go sporządzać, a sprzedawca mimo to ma obowiązek reklamację rozpatrzyć. Jeśli będziesz miał problem z tą reklamacją, napisz tu ponownie.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@adriano-06 na spisanie protokołu masz 7 dni od odbioru paczki 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@adriano-06 

Nie,nie możesz zwrócić sprzedawcy uszkodzonego produktu bez ówczesnego poinformowania jego o uszkodzeniu.

Nie wiem jak można pisać takie głupoty,że można zwrócić taki produkt.Przecież to kupujący odpowiada za zwracany przedmiot,który był w 100% sprawny bo przecież kupujący nie zgłaszał żadnych problemów zaraz po odebraniu przesyłki.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@konto zamknięte, w przypadku zakupu konsumenckiego, przedsiębiorca jest odpowiedzialny za całość usługi, a więc za przedmiot i transport.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@mr_oma 

Co nie oznacza,że można dokonać zwrotu uszkodzonego przedmiotu bez żadnej informacji wysłanej sprzedającemu.

Zdajesz sobie sprawę co by mogło być,gdyby autor wątku zwrócił owy przedmiot bez wcześniejszego kontaktu ze sprzedawcą?

Odpowiadam jedynie na pytanie autora wątku.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Niestety znowu wprowadzasz w błąd i znowu chcesz utrudnić kupującemu, co tylko się da. Jak najbardziej można dokonać zwrotu w ramach reklamacji ze względu na uszkodzenia, także te powstałe w transporcie i nie ma obowiązku dołączania do tego żadnych protokołów. Wystarczy pisemna reklamacja skierowana do sprzedawcy.

Tu nie chodzi o zwrot bez podania przyczyny.

Sam wypisujesz głupoty - nie wiesz czy towar był sprawny, bez uszkodzeń, a kupujący nie ma obowiązku tego sprawdzać i zgłaszać w momencie dostawy.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 

Czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniem pytania zadane przez autotów wątków i odpowiedzi na nie?

Czy autor pytał o reklamację czy o zwrot uszkodzonego przedmiotu?

Bardzo upierdliwe są Twoje wpisy i często odwracasz kota ogonem-jak wyżej...

A tutaj masz pytanie autora:

""""Towar przyszedl uszkodzony nie posiadam protokołu czy moge zwrócić jako uszkodzony"""

Wiem,wiem.Ty zapewne wiesz co kupujący miał na myśli zakładając owy temat.

Bardzo męczące są Twoje wpisy-wieczne czepianie się i wywyższanie...

Zluzuj trochę.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Gdyby tak do tego podchodzić jak ty podchodzisz, kupujący nie miałby żadnych praw. Oczywiście, że może zwrócić w ramach reklamacji. Nie mam zamiaru luzować i utrudniać kupującym wszystko, jak ty. Według ciebie nawet żadna rękojmia nie obowiązuje, co pisałeś w innym wątku i co jest totalną bzdurą.

Tobie się wydaje, że zwrot to jest tylko odstąpienie bez podania przyczyny? NIE, to może być i w tym przypadku będzie zwrot w ramach reklamacji z powodu wad.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 

Bzdurą to są Twoje wpisy w których wymyślasz coś co nikt nigdy nie napisał.

Masz problem bo nie umiesz odpowiadać na pytania co prowadzi do bzdurnych odpowiedzi,które narażają kupujących na straty.

Pominę już jaki zamęt robisz swoimi wpisami.

@Cott666 

Jeśli autor tematu chce dokonać zwrotu to musi poinformować sprzedawcę.

W przeciwnym razie naraża się na potrącenie kwoty zwracanej na jego konto.

Zgadza się?

Reasumując:

Nie zwraca się uszkodzonego przedmiotu w transporcie bez wcześniejszego kontaktu ze sprzedawcą.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Szkoda na ciebie mojego czasu, nic nie rozumiesz, wypisujesz totalne głupoty i jeszcze wydaj ci się, że masz rację. Stratni to by byli kupujący, którzy słuchaliby twoich bzdurnych wypowiedzi. Jeśli dalej chcesz się spierać, to pisz sam do siebie i sam ze sobą rozmawiaj.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 

No w końcu🤣

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie zwraca się uszkodzonego przedmiotu w transporcie bez wcześniejszego kontaktu ze sprzedawcą.

@konto zamknięte Ręce i nogi się uginają, jak można takie brednie wypisywać.

Gdyby to był zwrot bez podania przyczyny - można odesłać towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu.

Gdyby to była reklamacja, można odesłać towar wraz z pismem reklamacyjnym.

W OBU PRZYPADKACH NIE MA OBOWIĄZKU ŻADNEGO WCZEŚNIEJSZEGO POWIADAMIANIA SPRZEDAWCY.

Za takie brednie powinieneś dostać zakaz wypowiadania się tu, bo wprowadzasz totalnie w błąd w niemal każdym wątku.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 

Czy Ty człowieku rozumiesz co oznacza ZWROT a co REKLAMACJA/RĘKOJMIA ?

Czy autor tematu pyta o reklamację czy o zwrot?

Dlatego ważny jest kontakt ze sprzedawcą jeśli chce się zwrócić uszkodzony przedmiot.

Już popisałaś się w innych tematach jaka to obeznana jesteś z prawami konsumenta-śmiechu warte...

Zwrotodstąpienie od umowy bez podania przyczyny

Ehh,mi też by się nogi uginały gdybym tak jak Ty potykał się na każdym kroku🤣

 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@pinsplash 

Nie mieszajmy zwrotu z reklamacją bo robi się kipisz😉

Wbrew pozorom to nie to samo.

2.Celna uwaga,która ma zastosowanie do tego co piszę,czyli autor zwraca przedmiot bez informowania sprzedającego o zainstniałej wadzie.

Uwzględniłbyś taki zwrot? Zaznaczam,zwrot.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Nic nie rozumiesz, a przez swój upór totalnie się kompromitujesz publicznie. Wymyślasz jakieś zwoje zasady i wydaje ci się, że one obowiązują - cyrk 😄

Najlepsze dziś było to - "żadna rękojmia nie obowiązuje, rękojmi nie trzeba wyłączać" 😄

oznacz moderatorów